Mitä voi päätellä miehestä joka virtsaa oman rt-asunnon etuoven viereen vaikka sisällä, alle viiden metrin päässä on vessa?
Niillä on siellä kukkapenkki ja hän oli tekohetkellä täysin selvinpäin.
Kommentit (24)
Että ei kunnioita ihan hirveästi sivistynyttä yhteiskuntakulissia vaan on ihan avoimesti eläimellinen ja yhteydessä yhteydessä luontoon.
Miehen tulisi poistaa vessasta peili, niin pääsisi sinne joskus itsekin.
Vierailija kirjoitti:
On ollut melko humaltunut....
Ei vaan hän oli täysin selvinpäin.
Voi päätellä heillä vesimaksun olevan kulutuksen mukaan eikä kiinteä kuukausitaksa. Ikää luultavimmin jotain 60 vuotta, nuukan elämäntavan lapsuudessa oppinut.
Vanhan sanonnan mukaan mies on silloin isäntä talossaan, kun voi rauhassa kusta kotiportailta.
Olihan Satuhäissäkin kerran joku pakonomainen pihalle pissaaja.
Vaimo huomauttelee roiskeista niin älypää pissaa ulos.
Ai siis kusee jatkuvasti pihalle, vai vain kerran? Mun mies kuse pihalle kun saunotaan pihasaunassa ja hätä yllättää. Kyllä meidän pihalle mahtuu naapurin kissojen kusen lisäksi miehenkin muutamat lirut.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis kusee jatkuvasti pihalle, vai vain kerran? Mun mies kuse pihalle kun saunotaan pihasaunassa ja hätä yllättää. Kyllä meidän pihalle mahtuu naapurin kissojen kusen lisäksi miehenkin muutamat lirut.
Olet kyllä aikamoisen helmen löytänyt...
Tuosta voi päätellä että mies on ekologinen ja kaihtaa kaikkea turhaa tuhlausta, kuten puhtaan veden hukkakäyttöä.
Se on vanha tapa maalaistaloissa. Oma tupa, oma lupa. Varmaan isänsäkin kusi rapulta. Luomumies. Mutta rivitalossa...!?
Pienet on meidän murheet kun ajattelee että Syyriassa tällä hetkellä jonkun kukkapenkkiin tömähtää ohjus.
Merkkaa reviirinsä, eli alkuihminen.
Maalta varmaan. Me asutaan keskellä metsää ja mäkin käyn puskapissalla jos oon sopivan kaukana kotoa "piha"hommissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hän oli täysin selvinpäin.
Mistä tiedät? Jos alkoholisti, niin voi vaikuttaa selvältä, vaikka jo monta ottanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aikamoisen helmen löytänyt...
Niin olenkin <3
Ehkäpä mies on nuuka.
Urea on hyvä lannoite.
Maatiloillakin pelloille levitetään eläinten virtsaa ja lantaa.
Inhoan kyllä itsekin näitä pihaan kuseksijoita.
Pikkulapset eri asia, mutta aikuiset ihmiset. Yök!
Ehkä vessa oli tukossa tai varattu.