Kävisitkö kaupassa jossa voi ostaa drinkkejä ja ruokaa, ja kävellä lasi kädessä shoppailemaan?
USA:ssa on tällaisia eli voit ottaa juoman mukaan ja shoppailla vaatteita, tavaraa ja ruokaa.. Suomessahan yritetään tuoda tätä elokuvateattereihin, ehkä seuraavaksi sittarit ja rismat ja liiterit?
Kommentit (9)
Tässä on varmaan sama taka-ajatus kuin siinä, että nettikaupat iskevät tiettyyn "happy night hour" aikaan alennuksia ja houkuttimia sivuille, koska tutkimusten mukaan siihen aikaan humalaiset kalsarikännääjät shoppailevat ja ovat alttiita houkutuksille.
Tosin itse en enää kävisi kaupassa tuon jälkeen, tilaisin ruuat kotiin.
Hyvä idea! Voisi olla sellaisia juoma & ruokapisteitä josta voisi napata suolasta purtavaa ja drinksua. Vaimo saisi katsella ja ostella vaatteita ja mä notkuisin anniskelupisteiden läheisyydessä.
Siinä on tosin se vaara, että tekisin heräteostoksia vähän liikaa.
Kärryyn saattaisi eksyä vaikka mitä.
t. Juomakypärän kannattaja.
En. Koska en halua ostaa tavaroita joihin on läikkynyt joko ruokaa tai juomaa ja kauppiaana mua ketuttais se että asiakkaat tuhoavat myyntitavaroita ostamatta niitä.
En.
Luultavasti ärsyyntyisin maistissa heiluviin ja mölyäviin kanssa-asioiviin ja kettuuntuisin juomista tahmeisiin lattioihin. Olettaen siis, että kauppa olisi kovinkin suosittu.
Kävin viimeksi eilen, ja ihan Suomessa oltiin. Kyseessä ei tosin ollut ruokakauppa vaan erikoistavaraliike, ja paikalla oli vain kutsuttuja vieraita. Ai ei tää sitten ollutkaan ap:n kysymyksen mukainen juttu. No kivaa oli kuitenkin, ja kauppa kävi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viimeksi eilen, ja ihan Suomessa oltiin. Kyseessä ei tosin ollut ruokakauppa vaan erikoistavaraliike, ja paikalla oli vain kutsuttuja vieraita. Ai ei tää sitten ollutkaan ap:n kysymyksen mukainen juttu. No kivaa oli kuitenkin, ja kauppa kävi.
Arvelen, ettei siellä kukaan heilunut kännissä ja yrittänyt iskeä.
Kyllä, se olisi oikein mukavaa. Tosin, kannattaisin sellaista kypärää missä juomingit sivuilla ja imuletku.
Silleen voisin käyttää kahta kättä, kun punnitsen vihanneksia.
Voisi valita vaikka Gin&Tonic-kypärän, viinikypärän tai olutkypärän.