Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ylipainon takia päästä sairas eläkkeelle?

Vierailija
14.04.2018 |

Jos on nivelissä häikkää ja astma ym.

En ole voinut opiskella ja koulu on jäänyt kesken. Olen ollut työ kokeilussa ja nekin jäänyt kesken.

En pysty istumaan enkä kävelemään. En voi laihduttaa koska en vaan laihdu! Olen yrittänyt monta kertaa!

Mulla on myös masennus ollut. Voiko siitä päästä sairas eläkkeelle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Paino ensin hallintaan, se on tärkein. Kun se alkaa lähestyä normaalia, kaikki muut vaivat helpottavat, ja niitä on helpompi hallita. Voivat jopa prantuaa kuten korkea verenpaine ja verensokeri. Ja astmalle tekee hyvää kun keuhkot pysyvät työskentelemään normaaalisti!

Pelkän laiskuuden ja saamattomuuden takia ei luojan kiitos pääse lekottelemaan eläkkeelle!

Voi kai sanoa että sairaus on, ja se on päässä. Painon hallinta-avun lisäksi psykologille. Mikä saa ahmimaan ja hakemaan turvaa/hyvää oloa/ helpotusta ahdistukseen jne jne on selvitettävä ja korjattava. Minkään maailman ihmedieetit ja mahanpienennykset eivät auta kuin sen hetken. Hyvin nopeasti, kuukausissa, venytät mahalaukkusi uudelleen ahmimalla, ja läski kaksinkertaistuu.

Vierailija
22/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee! Minä lihotin itseni, en "jaksanut" tehdä mitään, joka paikkaa pakotti..nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. 39vuotiaana.

Ai nii, ja laihdutin 43kiloa. Jaksaa taas nauttia elämästä😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku en laihdu! Olen yrittänyt! Esim käytin niitä nutrilettejä mut niistä vaan lihoin!

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu.

Se jonka kohdalla tämä ei toimi, rikkoo fysiikan lakeja ja lyö kaikki maailman tiedemiehet ällikällä.

Ongelma ei ole siinä, että fysiikan lakeja olisi rikottu. Ongelma on itsekurin puutteessa ja itselleen valehtelussa.

Myös etiikka ja moraali on rikottu, terapioiden sijaan tarjotaan lääkehoitoa. Lääketeollisuus on valtava bisnes, lääkärit lääketehtainen marionetteja. Ja kyllä, vastoin kaikkea fysiikkaa lääkkeet lihottaa, normaali nälkäkeskussignaali ei toimi.

Vierailija
24/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi päästä. Työkaverini pääsi toimistotyöstä. On niin lihava, ettei pääse enää liikkumaan. Ei siinä työssäollessa tuolitkaan enää kestäneet. Tietenkin oli muitakin sairauksia, verenpaine, kulumat polvissa, koekea kolesteroli, 2 tyypyn diabetes...Kaikkea mahdollista, mitä ylipaino aiheuttaa.

Ei ylipaino noita sairauksia aiheuta, vaan se, millä se ylipaino on hankittu.

Vierailija
25/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei ole mikään peruste eläkkeelle. Itse hankittu vaiva.

Suomessa ei oikeasti sairaatkaan pääse eläkkeelle, miksi sinun pitäisi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi