Kirpparilöytöjä tähän!
Tänään ostin muumilaivan ja sen uimahuoneen kaikilla herkuilla hintaan 4 euroa!!!! Onko muut tehneet hyviä kauppoja?
Kommentit (7)
Ihania löytöjä tänäänkin :) Lasten merkkivaatteita, Bratz nukkeja, itselleni merkkivaatteita, kummallisia sisustusjuttuja ja lasten kirjoja. Toooodella edullisesti :) En jaksa luetella, mutta 3 Stockan paperipussia täynnä rojua ja rahaa meni 32 euroa. Ja Helsingissä olen kirpparoimassa :) Vielä pari itsepalvelua pitäis kouluta :)
Olen tehnyt myös oikeita löytöjä eli 60-luvulta peräisin olevia ihania todella hyväkuntoisia vaatekappaleita! En malta odottaa, että kesällä pääsen niitäkin käyttämään.
Myös ihania kenkiä olen löytänyt monia pareja muutamilla euroilla.
Lähes aina kun käyn kirpparilla, mukaan tarttuu jotain kivaa!
en tiedä tarkoitatko minua? vai jotain toista? mutta minähän ainakin rakastan shoppailua! intohimoinen, rentouttava harrastus. nyt syömässä siskon tyttären luona, mutta innokkaana kohta paukkaan lisää taas shoppailemaan :)
Kannattas varmaan miettiä mitä kirjottelee. Ensin kerrot että et tykkää shoppailusta ja miehes harrastaa sitä sua enemmän ja nyt sit puhutkin ihan toista :D
Alkaa uskottavuus kärsiä..
Vierailija:
Kannattas varmaan miettiä mitä kirjottelee. Ensin kerrot että et tykkää shoppailusta ja miehes harrastaa sitä sua enemmän ja nyt sit puhutkin ihan toista :D
Alkaa uskottavuus kärsiä..
MINÄ RAKASTAN SHOPPAILUA!!! Siis muuallakin kuin kirppareilla :D Missä olen kertonut, että vihaan shoppailua? :D Totta, mies shoppailee enemmän kuin minä. Mutta kyllä minäkin shoppailen ja paljon. Kyllä mä omat asiani tiedän paremmin, kuin joku tuntematon AV-mamma.
itselle kevättakin 5euroo, college takki 1 euro, miehelle nappipaita 4 euroo, pojalle farkut 2 euroo ja neulepaita 2 euroo. Hyvä reissu! Pussillinen vaatteita 14 eurolla!