Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja kohta 30-vuotias, mutta olen katkeroitunut niin pahasti etten tule todennäköisesti koskaan löytämään parisuhdetta

Vierailija
13.04.2018 |

Yleensä naiset juoruaa suurinpiirtein KAIKKI kertomani asiat eteenpäin ja juttu tyssää siihen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tyssää jo siihen, kun muut tosipukkimiehet juoruaa naisille miten mulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää ja siinäpähän pitävät sitten outona ja kiertävät kaukaa.

Vierailija
2/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on sinun tappiosi sitten. Ei kenenkään muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin varsin hyvin elää yksin. Joku nainen sensijaan joutuu tyytymään ehkä pelimieheen tai pahempaan.

Vierailija
4/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonoja kokemuksia siis. Onko niissä naisissa joista sulla on huonoja kokemuksia tullut, mitään yhdistävää tekijää? Voin nimittäin luvata että luotettaviakin naisia on.

Vierailija
5/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsee parisuhdetta? t. onnellinen sinkkumies

Vierailija
6/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että tajuat sen ettet tule löytämään naista juuri siksi koska olet katkeroitunut.

Vierailija
7/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä nyt pitäisi sitten tehdä? Sanoithan että olet tyytyväinen. Mistä siis kiikastaa?

Vierailija
8/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehität itseäsi pirteämmäksi ja iloisemmaksi. Hymyile joskus niin naisetkin tykkää. Pidätkö itsestäsi huolta, etkai ole lihava? Nää on tärkeitä juttuja :)

Vierailija
9/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehität itseäsi pirteämmäksi ja iloisemmaksi. Hymyile joskus niin naisetkin tykkää. Pidätkö itsestäsi huolta, etkai ole lihava? Nää on tärkeitä juttuja :)

En hymyile ja olen lihava. Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
10/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hymyile ja olen lihava. Mitä pahaa siinä on?

Eihän semmoinen ole seksikästä tai kiinnosta naista. Yritä enemmän.

Vierailija
11/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin varsin hyvin elää yksin. Joku nainen sensijaan joutuu tyytymään ehkä pelimieheen tai pahempaan.

Virhe 1: Olet ylimielinen

Virhe 2: Luulet, että ansaitset naisen vain sen takia kun haluat itse

Vierailija
12/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aivan hyvin tilata naisen esim. Thaimaasta. Olisi kiltti, naisellinen ja mukava vaihtoehto. Suomalaiset naiset koska kun ovat kovin vaativia.

Vierailija
13/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nämä bullshitti-neuvot ja keskity rahan takomiseen. Vanhana sitten ei ole pelkkä luu kädessä, kun sentään olet itse hyötynyt elämästä jotenkin.

Sinkkumies

Vierailija
14/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aivan hyvin tilata naisen esim. Thaimaasta. Olisi kiltti, naisellinen ja mukava vaihtoehto. Suomalaiset naiset koska kun ovat kovin vaativia.

Suosittelen myös kääntämään katseet ulkomaille, jos se parisuhde pakkomielle on. Siellä on paljon halukkaita naisia Suomen elintasolle. Jos hyvä tuuri käy, niin voit löytää jotain aitoakin.

Sinkkumies

Vierailija
15/19 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös kääntämään katseet ulkomaille, jos se parisuhde pakkomielle on. Siellä on paljon halukkaita naisia Suomen elintasolle. Jos hyvä tuuri käy, niin voit löytää jotain aitoakin.

Sinkkumies

"Suomen elintasolle"  :D  Seisomaan puolestasi leipäjonossa kyllä, ja jonottamaan sossuluukulle! :D

Olette te huvittavia.

Vierailija
16/19 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on pienempi paha kuin katkeroitunut ja vaativa pelkuri. Jos nainen lörpöttelee juttusi, ne ovat saattavat olla liian raskaita ja siksi hakeudutaan jakamaan taakka turvallisten ja empaattisten ihmisten kanssa. Mene terapiaan ja etsi traumojesi purkuun asianmukaisia kanavia.

Vierailija
17/19 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuuri on ap:lla käynyt tai sitten tuntee vetoa vääränlaisiin naisiin.

Olen itsekin vajaa 30v (nainen) enkä ole ikinä edes tapaillut ketään vaikka olisin tahtonut. Alan katkeroitua tästä yksinäisyydestä ja torjunnasta niin pahasti että menetän viimeisetkin mahdollisuudet.

Vierailija
18/19 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Aika idioottia kuvitella, että nainen kelpuuttaa miehen X koska ei ole tavannut Sinua. Onko koskaan tullut mieleen, että jos nainen ei kelpuuttaisi miestä X hän ei kelpuuta tärä, vaikkei koskaan tapaisi Sinua?

Vierailija
19/19 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannattaisi ihan ensitreffeillä avautua lapsuustraumoista tai vastaavasta. Vasta sitten, kun on tutustuttu paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi