Hyvä tapa löytää (netti)deitissä ihminen joka oikeasti välittää
Aika moni kuuluttaa että kumppanin löytääkseen on mainostettava itseään, ehostettava ulkonäköään, oltava itsevarma,... mun mielestä tuolla lailla löytää vain pinnallisia kakkapäitä jotka ei välitä susta yhtään. Aivan turhia ihmissuhteita.
Parempi olla rehellinen, kertoa itsestään neutraalisti.
Tai sitten, jos tahtoo taktikoida: voi kertoa itsestään kurjia juttua, siis vaikka olisivat silkkaa valhetta. Sairastaa masennusta, on työtön, koditon, menneisyydessä oli alkoholisti/narkkari, valittaa yksinäisyyttään, itkee itsetuhoajatuksiaan,...
Tuolla lailla löytää tehokkaasti sadan kakkapään joukosta yhden aidosti välittävän ihmisen.
Ja itsekin kun kuulen/luen ihmisen kertovan itsestään, niin jos siellä on sellaisia avainsanoja kuin esim "masentunut" tai "yksinäinen" niin kyllä mä lähestyn sitä ihmistä paljon todennäköisemmin kuin jos siellä on sanat "cool" tai "menevä" tai "sosiaalinen".
Kukin tehköön kuten itse tykkää. Mutta en vain ymmärrä ihmisiä jotka sanovat "tahdon löytää rakkautta joten laittaudun oikein kauniiksi". Miten ihmeen "rakkautta" se oikein on jos se vaatii hyvää ulkonäköä? Aika pinnallista sontarakkautta. Itse mieluummin olen ihmisen kanssa joka välittää minusta vaikka olisin koditon, ja minulle on aivan sama miltä se ihminen näyttää, näyttäköön vaikka Frankensteinin hirviöltä.
Tälläistä tällä kertaa. Paasaamista pinnallisuudesta. Anteeksi, olin huonolla tuulella.
-Mies 34v
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mutta en vain ymmärrä ihmisiä jotka sanovat "tahdon löytää rakkautta joten laittaudun oikein kauniiksi". Miten ihmeen "rakkautta" se oikein on jos se vaatii hyvää ulkonäköä? Aika pinnallista sontarakkautta. Itse mieluummin olen ihmisen kanssa joka välittää minusta vaikka olisin koditon, ja minulle on aivan sama miltä se ihminen näyttää, näyttäköön vaikka Frankensteinin hirviöltä.-Mies 34v
Itse pidän itsestäni huolta, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Kuntoilen, syön terveellisesti sekä pyrin työelämässä eteenpäin. Odotan sitä samaa myös naiselta. Mulle ei todellakaan kävisi koditon elämäntapatyötön, vaikka kuinka olisi pystytissit ja p*llu jalkovälissä. Erosin pitkästä liitosta ja netistä löysin naisen, ihan tavallisen jolla on kuitenkin terve suhtauminen elämään ja tulevaisuuteen. Rakastuin ja yhdessä ollaan, toivottavasti koko loppuelämä.
Totta toinen puoli.
Ap, kannattaa olla ihan pelkästään rehellinen. Valehtelu ei kannata, kumpaankaan suuntaan. Siinä olet siis oikeassa, että liian myönteistä kuvaa ei kannata itsestään antaa, mutta olematonta onnettomuuttaan valittelemalla ei kyllä myöskään saa hyvää kumppania. Terveet ja onnelliset ihmiset ihastuvat toisiin terveisiin ja onnellisiin, tai sellaisiin jotka ovat tilapäisesti saaneet siipeensä mutta pyrkivät aktiivisesti kohti parempaa. Työkseen onnettomuudessa rypevä tapaus on parisuhteessa niin raskas kumppani hyvinvoivallekin ihmiselle, että sellaisen muut kiertävät kaukaa ja ihan syystä.
Tinderissä varsinkin naiset myyvät itseään seksillä ylikorostamalla ulkonäköään ja sitten kuintekin etsitään "jotain aitoa". Aika huono yhtälö.