Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tapa löytää (netti)deitissä ihminen joka oikeasti välittää

Vierailija
13.04.2018 |

Aika moni kuuluttaa että kumppanin löytääkseen on mainostettava itseään, ehostettava ulkonäköään, oltava itsevarma,... mun mielestä tuolla lailla löytää vain pinnallisia kakkapäitä jotka ei välitä susta yhtään. Aivan turhia ihmissuhteita.
Parempi olla rehellinen, kertoa itsestään neutraalisti.
Tai sitten, jos tahtoo taktikoida: voi kertoa itsestään kurjia juttua, siis vaikka olisivat silkkaa valhetta. Sairastaa masennusta, on työtön, koditon, menneisyydessä oli alkoholisti/narkkari, valittaa yksinäisyyttään, itkee itsetuhoajatuksiaan,...
Tuolla lailla löytää tehokkaasti sadan kakkapään joukosta yhden aidosti välittävän ihmisen.
Ja itsekin kun kuulen/luen ihmisen kertovan itsestään, niin jos siellä on sellaisia avainsanoja kuin esim "masentunut" tai "yksinäinen" niin kyllä mä lähestyn sitä ihmistä paljon todennäköisemmin kuin jos siellä on sanat "cool" tai "menevä" tai "sosiaalinen".
Kukin tehköön kuten itse tykkää. Mutta en vain ymmärrä ihmisiä jotka sanovat "tahdon löytää rakkautta joten laittaudun oikein kauniiksi". Miten ihmeen "rakkautta" se oikein on jos se vaatii hyvää ulkonäköä? Aika pinnallista sontarakkautta. Itse mieluummin olen ihmisen kanssa joka välittää minusta vaikka olisin koditon, ja minulle on aivan sama miltä se ihminen näyttää, näyttäköön vaikka Frankensteinin hirviöltä.
Tälläistä tällä kertaa. Paasaamista pinnallisuudesta. Anteeksi, olin huonolla tuulella.
-Mies 34v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle vain niiden itsetuhoisten kumppaneiden kanssa.

Vierailija
2/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinulle vain niiden itsetuhoisten kumppaneiden kanssa.

Ja onnea sulle niiden kanssa jotka jättävät sut heti kun käy jotain pahaa, heti kun et olekaan enää niin menestynyt, heti kun löytyy joku komeampi, heti kun vain huvittaa,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekopyhä ap. Ulkonäöllä on väliä. Myös sinulle.

Vierailija
4/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, tuossa on ajatusta. Mutta ongelmaiset ihmiset on hankalia kumppaneita. Jos toisen elämää hallitsevat ongelmat ei tämä pysty antamaan mitään kumppanilleen. Eikä sellainen suhde toimi jossa vain toinen antaa ja toinen ottaa. Lisäksi ulkonäöllä on aina merkitystä vaikka toivoisi että ei olisi, en ainakaan itse halua intiimiä kanssakäymistä sellaisten ihmisten kanssa joita en pidä yhtään viehättävinä.

Vierailija
5/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhä ap. Ulkonäöllä on väliä. Myös sinulle.

Tyypillistä pinnallisten ihmisten vihamielisyyttä ja tuomitsevuutta. On oikeasti olemassa aidosti hyviä ja välittäviä ihmisiä, usko pois. Kaikki ihmiset eivät ole pahoja saaatanoita, kaikki eivät välitä ulkonäöstä.

Vierailija
6/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta viisastuneena jätän jatkossa synkistelijät huomiotta... Ihminen joka heti alussa vuodattaa sinulle kaikki ongelmansa, ei hae elämänkumppania vaan roskakoria.

Vierailija
7/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystävää valitessa pidä hyvää huolta. Katso ensin sydämeen, sitten vasta kuorta"

Vierailija
8/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo, tuossa on ajatusta. Mutta ongelmaiset ihmiset on hankalia kumppaneita. Jos toisen elämää hallitsevat ongelmat ei tämä pysty antamaan mitään kumppanilleen. Eikä sellainen suhde toimi jossa vain toinen antaa ja toinen ottaa. Lisäksi ulkonäöllä on aina merkitystä vaikka toivoisi että ei olisi, en ainakaan itse halua intiimiä kanssakäymistä sellaisten ihmisten kanssa joita en pidä yhtään viehättävinä.

Kun etsin itselleni rakasta niin en todellakaan pohdi minkälaista "intiimi kanssakäyminen" hänen kanssaan olisi, se ei tule minulle mieleenkään. -ap

Vierailija
9/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyykin laittaa pitkäaikaistyötön, alkoholiin menevä ja asuntokin lähdössä juuri alta vuokrarästien takia. Katsotaan miten suosituksi tulen naisten silmissä siellä.

M41

Vierailija
10/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä deittaisi mitään pyhimyskompleksista tyyppiä joka on kiinnostunut minusta luuseriuteni takia. Pitää pystyä kestämään myös sitä, että on hyvällä tuulella ja toiveikas.

Vierailija
11/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täytyykin laittaa pitkäaikaistyötön, alkoholiin menevä ja asuntokin lähdössä juuri alta vuokrarästien takia. Katsotaan miten suosituksi tulen naisten silmissä siellä.

M41

Jos asiat ovat kohdallasi noin, niin rehellisyys vetoaa joihinkin . Vittumaisin tapaamani tyyppi oli mies, joka osoittautui tuollaiseks kuin luettelit, vaikka kertoi olevansa töissä, asiat kunnossa ja vain pari suhdetta takana.

Oli psykopaatti-alkoholisti, haukkui kaikki exänsä, ei huolehtinut lapsestaan, huijasi nettimyynneissä ihmisiä, varas. Empatiakyky nolla. Luin listauksen, jolla täyttyy psykopaatin kriteerit, niin saldo 90%.

Vierailija
12/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun etsin itselleni rakasta niin en todellakaan pohdi minkälaista "intiimi kanssakäyminen" hänen kanssaan olisi, se ei tule minulle mieleenkään. -ap

Ihana ❤️ Tässä on likat pojalla arvot kohdillaan. Näin. Koska jos löytää rakkauden, tuo asia ei ole mittaroitavissa.

Vierailija
13/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ❤️ Tässä on likat pojalla arvot kohdillaan. Näin. Koska jos löytää rakkauden, tuo asia ei ole mittaroitavissa.

Minulla on jo veli ja isä.

Vierailija
14/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat asua kusipään kanssa?

Vierailija
15/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et siis halua rakastaa tulevaa kumppaniasi vaan etsit tuotetta.

Vierailija
16/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Kokeile. Eihän sun näissä asioissa tarvitse olla "suosittu". Ei sadan naisen tarvitse pitää susta hieman. Yhden naisen tarvitsee pitää susta paljon. Millä muulla tavalla ajattelit löytää sen yhden sieltä sadan joukosta? Ajattelit tapailla niitä kaikkia niin kauan kunnes kaikkien todellinen luonto paljastuu? Paljastuu se että pitääkö ne SUSTA vai pitääkö ne sun työstä ja raittiudesta ja asunnosta.

Ja vaikkei tuo taktiikka toimisi niin ethän sä siinä menetä mitään muuta kuin aikaa. Ja aikaahan deittailussa tuhlaantuu aikatosipaljon muuteskin, joten ei se tuosta taktiikasta pahene.

Vierailija
17/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "välittävä" ihminen onkin sitten melkoisella todennäköisyydellä sellainen kärsivien ja sairaiden pelastamisesta unelmoiva kaheli, että hän koettaa tehdä sinusta ongelmaista ihan vain jotta saisi tuntea itsensä tärkeäksi ja paremmaksi. Se lämpö ja välittäminen haihtuukin kuin tuhka tuuleen, kun sulla on jokin asia hyvin, sairautesi paranee, saat työpaikan tai kavereita. Pelastavan enkelin itsetunto on sun huonoutesi ja itkujesi varassa.

Vierailija
18/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varma keino ajaa kaikki tasapainoiset ihmiset pois.

T. Ahdistuneisuushäiriö, vaikea menneisyys ja paljon velkaa, ei tulisi mieleenkään niistä heti alkaa keskustella. Peruspositiivinen olen kuitenkin.

Vierailija
19/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et siis halua rakastaa tulevaa kumppaniasi vaan etsit tuotetta.

Miten vaan. Elämässäni on jo miehiä erilaisissa rooleissa ja sijoitan mieluummin yhteen autoon, yhteen taloon ja yhteen uraan, kuin että ottaisin kolme autoa ja nukkuisin rahattomana kadulla.

Vierailija
20/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu saa sappeni kiehumaan. Tämä muistuttaa minua liian kivuliaasti siitä kuinka sietämättömän pinnallisia useimmat ihmiset ovat. Olen raivon partaalla. Tekisi mieli alkaa raivota, huutaa, manata, valittaa,...! Täytyy häipyä ennen kuin ryhdyn siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän