Perjantai 13. päivä
Onko ollut onnekas vai epäonninen?
Itselleni Perjantai 13. päivä on jostain syystä aina ollut hyvin onnekas. Tämä päivä ei tosin ole ollut mitenkään erityinen, mutta onhan tässä vielä yli 2 tuntia aikaa :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen.
Tosin jos nyt merkityksiä lähtee hakemaan, niin normaalin 10-14 tuntisen työpäivän sijaan oli vain 8 tuntinen tänään. Ja kaikki yhteistyökumppanit olivat myötämielisiä.
Ihan normaalisti ja hyvin on mennyt. Laitoin ruokaa ja tein vegaanista pizzaa kukkakaalipohjaan ja molemmat onnistui hienosti. Meinasin väsähtää megatiskeihin, mutta se on kai normaalia, kun tiskiä oli kuivauskaapillinen 😥
Kuomukärrydtä meni kuomu lytyyyn, kun lumet tuli katolta 😞
Jekke kirjoitti:
Epäonnea siis :/
Jekke kirjoitti:
Laiskuus / hölmöys ei ole huonoa onnea.
Hyvä onni tässä oli matkassa, jos ei ollut ketään kärryssä.
Niin tyhmiä juttuja kävi ettei voi kertoa. Onneksi ei mitään vakavaa, johtui omasta hönttiydestä molemmat jutut.
Ihan hyvä päivä oli. Kiireinen ja raskaskin tavallaan. Suuren osan ajasta vietin mukavan ja älykkään, mutta vähän höpsön ihmisen kanssa.
En edes muistanut kuin vasta illalla, että on tuo päivä.
Oli se kerran epäonnen päivä; lääkäri soitti ja kertoi, että minun mammografiassani on jokin löydös, eikä voida sulkea pois pahanlaatuisuutta.
Se nyt oli vain sattumaa, että soitti juuri sinä päivänä
Ollaan lapsettomuushoidoissa ja sain tänään kuulla että suunniteltu alkionsiirto ei onnistukaan; epäonnea ja harmittaa taas siirtää unelmia kuukausilla eteenpäin....
Hyvä fiilis vaikka mitään ei tapahdu. Pitäiskö pelata kaikki tai ei mitään -peliä.
Oli ihan pa*ka päivä. En tiennyt kuin joskus myöhemmin iltapäivällä että on perjantai 13. Aamusta asti kaikki oli nurinperin ja otti päähän. Iltaa kohden olotila alkoi hipoa jo katastrofaalista kun päivä ja suunnitelmat oli mennyt ihan mönkään. Ei ole muistaakseni huomannut aiemmin pe 13. mitään tavallisesta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan pa*ka päivä. En tiennyt kuin joskus myöhemmin iltapäivällä että on perjantai 13. Aamusta asti kaikki oli nurinperin ja otti päähän. Iltaa kohden olotila alkoi hipoa jo katastrofaalista kun päivä ja suunnitelmat oli mennyt ihan mönkään. Ei ole muistaakseni huomannut aiemmin pe 13. mitään tavallisesta poikkeavaa.
Eihän se pe 13. päivä olekaan kuin uskomus. Joskus menee muista syistä kaikki pieleen. Tsemppiä!
Maailmankaikkeudessa tapahtuu paljon tieteellisesti selitettyjä asioita ja sitten esim. lukuihin, viikonpäiviin tai muihin käsitteisiin lukeutuvia juttuja. Jotkut uskomukset ovat pelkkiä uskomuksia ja toiset ilmiöitä, joita ei ole voitu selittää tieteen keinoin.
Olen syntynyt perjantaina 13. päivä. Onhan sitä ollut monenlaista kommellusta elämän varrella.
Tutustukaa sen päivän historiaan, ette enää usko mihinkään hömpötyksiin. Haloo, oletteko oikeasti aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Tutustukaa sen päivän historiaan, ette enää usko mihinkään hömpötyksiin. Haloo, oletteko oikeasti aikuisia?
Haloo, olen vanha aikuinen. Olin kirjastossa töissä ja tutustuin siellä vapaakappalekokoelman julkaisuun 1800-luvulta.
13.7. (perjantai) päivän kohdalla luki:
"Koettaa Herra vaan ei hylkää". Koettelemuksia on elämässäni piisannut, mutta siltikin olen selvinnyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
aamen
Ihan tavallinen.