Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pölyinen silitysrauta sai minut ajattelemaan toisen kerran kosimista

Vierailija
13.04.2018 |

Miten nainen silittäisi minulle joka aamu puhtaat alushousut, paidan ja kravatin, jos hän ei itse silitä juuri mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sotkuinen porsas.

Vierailija
2/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt mennyt käsitteet sekaisin. "Kosiminen" ja "kotiapulaisen palkkaaminen" ovat eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys

Vierailija
4/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollenkaan silitysrautaa.

Vierailija
5/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kosiminen naiselle jonkinlainen palkinto? Hohhoijaa, sanon minä...

Vierailija
6/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyttämään edes kerran solmiota, ennen kuin yrittää moista provoa. Rippijuhlat varmaan vielä tulossa, rohkeasti vaan kraka kaulaan, isä voi auttaa solmimaan tai sitten netistä latson videon.

Vierailija
7/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä! Nyt seuraavaksi eroat naisesta minkä jälkeen tällä on kaikki hyvin.

Vierailija
8/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän surkein 😂😂😂😂😂👎

Vierailija
9/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ottaisin etäisyyttä tuollaiseen naiseen. Ehkä hän ymmärtäisi viestin silloin.

Vierailija
10/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitä itse vaatteesi ja pyyhi rautasi.

Vierailija
11/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyinen silitysrauta..huh huh..katoitko mankelin?

Vierailija
12/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silitän sulle mutta en itselle. Eikö se ole juuri se toisten ajattelu. Ainakin minä tiedän oman vaatekasani odottavan toimintaa. Tosin kukaan ei tällä hetkellä ole samassa asunnossa joten ei kiirettä.

Vierailija
13/34 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies silitti uks aamu paitaansa. Kysyin että voisiko samalla silittää minunkin kauluspaitani. Sen ku tuot tänne- vastasi. :)

Vierailija
14/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen silittäisi minulle joka aamu puhtaat alushousut, paidan ja kravatin, jos hän ei itse silitä juuri mitään?

No mites ne sukat.

Vierailija
15/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo kosinut kerran ja nyt innostuit lisää?

Vierailija
16/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni oli ihan samanlainen. Ei edes osannut silittää laadukasta miesten paitaa. "Kyllä rumpukuivaassa käytetty ja easycare-paita kelpaa." Hohhoijaa. Ei silittänyt tai mankeloinut lakanoita eikä pöytäliinoja. Osti mielummin uuden halpiksen kuin silitti ryppyyn menneen. Oli oppinut tuon ilmeisesti omalta feministiäidiltään.

Vierailija
17/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tosiaan vaikuttaa siltä, että jos miesten pakollista varusmiespalvelusta ei poisteta niin naisille pitäisi asettaa velvoite käydä vuoden verran kestävä emäntäkoulu, jossa opetettaisiin näitä perusasioita.

Vierailija
18/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tosiaan vaikuttaa siltä, että jos miesten pakollista varusmiespalvelusta ei poisteta niin naisille pitäisi asettaa velvoite käydä vuoden verran kestävä emäntäkoulu, jossa opetettaisiin näitä perusasioita.

Ei se ole osaamisesta kiinni vaan siitä, että ei ole mitään tarvetta silittää ja toisekseen ei ole mitään tarvetta palvella miestä. Mies silittäköön ne itse mitkä haluaa olevan silitettyjä. Vapaa maa miehille tehdä niin kuin tykkäävät.

Vierailija
19/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta on magneettinen ja kerää pöyä aina kun sillä silittää.

Vierailija
20/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole osaamisesta kiinni vaan siitä, että ei ole mitään tarvetta silittää ja toisekseen ei ole mitään tarvetta palvella miestä. Mies silittäköön ne itse mitkä haluaa olevan silitettyjä. Vapaa maa miehille tehdä niin kuin tykkäävät.

Kyllä se useimmilla on siitä osaamisesta kiinni vaikka mitä väität. Pitäähän esim. osa naistenkin vaatteista silittää, jotta ne näyttävät hyvältä. Tosin ne jotka eivät osaa silittää välttelevät näitä vaatteita...hyväpalkkaiset sitten käyttävät pesulassa silitystä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä