Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassinen taikinanaama, pienet silmät, valjut piirteet... Miten saada itsensä fiksun näköiseksi?

Vierailija
13.04.2018 |

Laihduttaminen on tietysti ensimmäinen asia, mikä onkin jo työn alla. Mutta koska näkyvien tuloksien saavuttaminen kestää, toivoisin vinkkejä ensiavuksi!

Naama on väritöntä valjua mössöä. Silmät pienet, piirteet epäselvät, kulmat vaaleat, ja hiukset valjut ja lirut. Poskipäät eivät erotu, leukaperät on kadoksissa ja ripset hennot tyngät.

Meikkaan paljon. Teen rajaukset, käytän poskipunaa ja aurinkopuuteria, korostan kulmia ja käytän reilusti ripsiväriä. Ei mitään vaikutusta.

Tupeeraan, kiharran ja laitan hiuksiani. Ei mitään vaikutusta.

Auttakaa! Kaikki vinkit otetaan vastaan 😊

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinasin tulla sanomaan, että pidä huolta, että olet hoikka. Nuku tarpeeksi äläkä juo alkoholia ettet ole pöhöttynyt.

Mun mielestä raskas meikki ei ole hyväksi. Selkeä lyhyt leikkaus hiuksiin, tyylikäs väri, kulmien värjääminen ja ripsien korostaminen riittää. Mun omassa taikinanaamassa ainakin vähemmän on enemmän.

Vierailija
2/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ravinto näkyy ihossa ja sokeri ei tee iholle hyvää. Muista juoda riittävästi vettä. Liikunta on myös hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meinasin tulla sanomaan, että pidä huolta, että olet hoikka. Nuku tarpeeksi äläkä juo alkoholia ettet ole pöhöttynyt.

Mun mielestä raskas meikki ei ole hyväksi. Selkeä lyhyt leikkaus hiuksiin, tyylikäs väri, kulmien värjääminen ja ripsien korostaminen riittää. Mun omassa taikinanaamassa ainakin vähemmän on enemmän.

Lyhyet hiukset korostaa taikinanaamaa.

Vierailija
4/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
5/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele itsesi asiantuntijaksi. Saat itsevarmuutta, joka näkyy kaikessa sisäisenä hehkuna. Karisma tulee sisältäpäin, ei meikkituubista.

Vierailija
6/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen?

Vierailija
7/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä pitkät hiukset vaan lisää epämääräisyyttä. Edes jonkun pitää olla selkeää ja selväpiirteistä. Jos naama on muodoton, niin sitten selväpiirteinen tukka ja jos naama on selkeäpiurteinen, niin sitten voi olla vaikka millainen kiharapilvi.

Vierailija
8/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene aamuradioon puhumaan paskaa omista ryyppyreissuistasi ja alapääjuttuja. Näinhän se toinenkin taikinanaama on saanut "uskottavuutta".

Vierailija
9/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen on tietysti ensimmäinen asia, mikä onkin jo työn alla. Mutta koska näkyvien tuloksien saavuttaminen kestää, toivoisin vinkkejä ensiavuksi!

Naama on väritöntä valjua mössöä. Silmät pienet, piirteet epäselvät, kulmat vaaleat, ja hiukset valjut ja lirut. Poskipäät eivät erotu, leukaperät on kadoksissa ja ripset hennot tyngät.

Meikkaan paljon. Teen rajaukset, käytän poskipunaa ja aurinkopuuteria, korostan kulmia ja käytän reilusti ripsiväriä. Ei mitään vaikutusta.

Mun mielestäni paljon meikkiä värittömässä taikinanaamassa tekee sirkuspellevaikutelman. Voisitko jotenkin kääntää värittömyyden positiiviseksi?

Vierailija
10/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki imagolasit

Vierailija
11/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna Tukiainen?

Ei kun Jaajo!

Vierailija
12/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole väritön, sulla vaan on pehmeä, matalan kontrastin väritys. Se on todella kaunis, kun löydät itsellesi sopivat värit meikkiin ja pukeutumiseen.

Vierailija
13/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä pari kuukautta ilman meikkiä ja anna piut paut sille miltä näytät. Huolehdi että olo on raikas ja vaatteet mukavat. Rennosti vaan, elämässä on paljon muutakin hauskaa kun kerätä katseita ja katseet alkavat varmasti seurata kun et seuraa niitä.

Vierailija
14/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vaikutusta. Mihin?

Vierailija
15/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset hiukset sulla on? Jos värjätty niin mikä nykyinen väri ja mikä luonnollinen?

Vierailija
16/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä pitkät hiukset vaan lisää epämääräisyyttä. Edes jonkun pitää olla selkeää ja selväpiirteistä. Jos naama on muodoton, niin sitten selväpiirteinen tukka ja jos naama on selkeäpiurteinen, niin sitten voi olla vaikka millainen kiharapilvi.

Esim. tasainen polkkatukka (suomalaiset vielä suosii usein tummia värejä) on kamalan näköinen kontrastina valjulle taikinanaamalle.

Vierailija
17/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei ainakaan kuullosta hyvältä, vähemmän on enemmän! Pidä huolta että iho on ensin puhdas, tarvittaessa kuorittu ja hyvin kosteutettu. Sen jälkeen voit laittaa vähän peitevoidetta, kuultovoidetta, korostaa silmiä kevyellä ruskealla ja häivytetyllä rajauksella ja maskaralla. Poskipäitä saa vähän esille tekemällä kevyet varjostukset, joskus myös pelkkä sipaisu poskipunaa tekee ihmeitä. Vahvista omia kulmia kevyesti, se muuttaa ilmettä valtavasti.

Rajaa huulet todella kevyesti niiden omalla sävyllä, niin että sitä huomaa selkeästi ja sipaise huulirasvaa.

Käy kampaajalla siistimässä tukka ja valitse omalle keholle sopivat kauniit vaatteet. Itse olen päättänyt jossain vaiheessa että en enää käytä muita kuin kauniita vaatteita, vanhoja pieruverkkareita ei nähdä edes kotona.

Vierailija
18/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan rohkeesti ilman meikkiä. Voit päästä jopa Haluatko miljonääriksi juontajaksi.

Vierailija
19/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki imagolasit

Samaa mieltä. Usein tyylikkäät lasit ryhdistävät kasvoja todella paljon. Varsinkin miehillä, joilla kalju ja näkymättömät kulmakarvat, kasvoihin sopivat kehykselliset lasit tekevät ihmeitä. Pitää kokeilla ja löytää se malli, joka sopii itselle.

Vierailija
20/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset hiukset sulla on? Jos värjätty niin mikä nykyinen väri ja mikä luonnollinen?

Mulla on oma väri päässä, klassinen suomalainen "maantien värinen". Lisäksi kylmän vaalea liukuväri. Tai oikeastaan ei liukuväri vaan balayge-tekniikalla tehtyjä raitoja. Hiukset sinänsä ovat tosi nätit, mutta eivät mielestäni sovi omalle taikinaamalleni.

Kenties lämpimät sävyt sopisivat paremmin? Olen miettinyt hiusten värjäämistä tummaksi myös. Toisiko se hieman särmää tähän valjuun lookkiin...

Imagolasit kuulostavat hyvältä idealta! Heti tuli mieleen yhdistelmä imagolasit, kevyt silmämeikki ja räväkkä huulipuna!

Taisin muuten antaa väärän kuvan käyttämästäni meikkimäärästä. En siis meikkaa paljoa määrällisesti, en näytä Tukiaiselta ja Kardashianeilta. Mutta käytän meikkiä päivittäin. Ripsaria, poskipunaa, rajauksia, kulmat... Jne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme