Eikö tämä hiustenlähtö lopu koskaan :``((
Tyttö nyt pian jo 9kk ja hiustenlähtö alkoi hiljalleen joulukuussa. Välillä näytti jo tilanne tasaantuvan, mutta edelleen jatkuu vaan.
Vitamiineja yritän popsia, muttei auta yhtään. Apteekin hiusvalmisteitakin jaksoin joitain kuukausia syödä, mutta todettuani, ettei niistä mitään hyötyä en enää raskinut tuhlata niihin rahojani.
Todella masentavaa, kun joka paikka täynnä karvojani. Aamulla tyyny ja sänky täynnä, olkapäillä jatkuvasti joukko irtohiuksia ja siitä ne leijailee ruokaan, suuhun, joka helvetin paikkaan...Alan kohta oleen jo hermoraunio tän vaivan takia.
Peilin eteen meno aina masentaa ja sama mistä hiuksesta kokeilee, niin käteen jää.
Välillä tuntuu jo siltä, että kait tässä on jo jostain vakavammastakin kysymys kuin pelkästä raskauden jälkeisestä hiustenlähdöstä. Mullahan on kilpparin vajaatoiminta ja sekin takia joutuu aina syksyisin kärsiin hiustenlähdöstä, niin nyt vielä tämä...AARgh.
Iloisempaa päivänjatkoa muille, minä jään tänne piehtaroimaan itsesääliin...
Kommentit (3)
Itse ostin juuri Bevitabsia kun huomasin hiusten alkaneen putoilla. Saa nähdä, onko siitä apua.
Esikoiseni ollessa vauva aloin syödä kalaöljyä hiusten putoiluun, ja se tuntui auttavan.
mulla lähti 8kk, kun imetin...loppui, kun imetys loppui....sitä vähensi yks kampaamon tuote hiustenlähtöön, en muista mikä.....
sama vaiva. Ei oo hääviä kun joka paikka on tummia pitkähköjä hiuksia täynnä (paitsi pää). Suihkussa ei viitti kun vähän taputella shampoota tukkaan, huuhdella kevyesti ja kuivata nätisti pyyhkeeseen. Föönata ei viitti ku silloin, jos on ihan pakko mennä jonnekin jossa ei viitti olla huivi, lippalakki tai ponkkari päässä.
Mulla tää ihanuus alkoi, kun poika oli jotain 5kk, ja näyttää jatkuvan samaa rataa (poika nyt reilut 8 kk).
Tätä se oli myös esikoisen kanssa, ja tasoittui vähitellen, kun lopetin imettämisen. Joten eiköhän tämä taas tästä suttaannu kunhan tissitys loppuu.
Ja meikäläinen kärsii lisäksi aivojen vajaatoiminnasta ;c)