Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaation aika (pari päivää ennen ja jälkeen) ja turvotus

Vierailija
13.04.2018 |

Onko muilla? Mä olen ihan törkeän turvoksissa kauttaaltaan! Olin toki vähemmällä syömisellä tuossa aiemmin (go-fat-go) kolme viikkoa ja söin viikonloppuna herkkuja aika paljon. Sitten palasin "ruotuun", eli yhteensä nyt viidettä päivää "ruodussa". Paino nousi 3 kiloa tämän syömissession jälkeen ja siellä on pysynyt! Kropassa on vettä, tunnen sen nivelissä ja jaloissa.. Olen saunonut, liikkunut.. ei! Silti on! Ovulaatioaika on tässä just.. kuinkakohan paljon se vaikuttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Plajonko teidn paino nousee tai onko turvotusta selkeästi? Oletteko huomanneet? Vai olenko ainutlaatuinen tapaus? Koska se neste lähteeeeeee??

Vierailija
2/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen ainoa plösö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee juuri samalla lailla. Jännä kun luulis evoluution hoitavan niin että juuri oviksen aikaan olisi haluttava hehkeä, ei turvonnut norsu.

Vierailija
4/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee paino aina ovulaatioviikolla noin 1.5kg ainakin viideksi päiväksi mutta en kyllä huomaa varsinaista turvotusta!

Vierailija
5/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei farkuista saa edes vetskaria tai nappia kiinni. Pidän paljon pitkiä paitoja.

Vierailija
6/8 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousee juuri samalla lailla. Jännä kun luulis evoluution hoitavan niin että juuri oviksen aikaan olisi haluttava hehkeä, ei turvonnut norsu.

Okei. Ihanaa (sori!) :D, etten ole ainoa! Tekis mieli syödä tän turvotuksen ja vitutuksen takia litra jäätelöäkin samaan konkurssiin, mut ehkä mä nyt uskottelen itselleni et kyllä se turvonneisuus lähtee tosta päivän parin sisään.. :P

ap

Vierailija
7/8 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Päätin tulla kertomaan, et joo, paino laskenut.. melkein 3 kg, et mikä ovulaatioturvotus!? Samperi tätä naisen elämää. Onko pakko olla näin nesteherkkä? Käytättekö muut jotain nesteenpoistolääkitystä koskaan? Olis kiva ettei aina olis kauhee PALLO!

ap

Vierailija
8/8 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi