Jos menee johonkin metsän keskelle ja tilla sieltä steroideja niin miten poliisi..
pystyy paikantamaan henkilön, jos tämä tuhoaa puhelimensa, jolla tilaukset on tehty. En ole tilaamassa, ihan uteliaisuutta vaan ihmettelen kyseitä asiaa.
Kommentit (16)
Onhan se nyt vähän ristiriitaista että kyseisten aineiden hallussapito on kielletty mutta tilaaminen on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähän ristiriitaista että kyseisten aineiden hallussapito on kielletty mutta tilaaminen on laitonta.
Siis hallussapito on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Koska poliisi on fiksu, sinä et.
EIhään täsä ole kyse fiksuudesta vaan maailman järjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiis liiian kyllläinen ihmoinen sortuu siihen että se alkaa pitämään asioita liiika itsestäänselvyyksinä.
Jos opettelisit ihan ensimmäisenä kirjoittamaan...?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoi pidät sitä oleennaisena että ihminen kykenee kirjoittamaan oikein, eikö tärkeintä ole kuiteenkin että itse asia on ymmärrettävissä.
Mutta miksi se puhelin pitäisi tuhota, kun sen voi vaan laittaa pois päältä?
Keskellä metsää on hirvikamera, se ottaa sinusta kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoi pidät sitä oleennaisena että ihminen kykenee kirjoittamaan oikein, eikö tärkeintä ole kuiteenkin että itse asia on ymmärrettävissä.
EIkun sinun tulee perustellla miksi ajattelet niin. Kylllähän nyt ymmärrään sen että läsnimaaissa jo pitkäään maaalaisjärki menetttää merkitystäään ja kaikki luihuuus piilotetaan smokin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä on nimenomaan kyse fiksuudesta. Tai sinun kohdalla sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei oikein ollut, arvaukseksi meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se onkin, kun esimerkiksi tuo otsikko ei edes ollut enää ymmärrettävissä. Piti avata viesti, että sai selkoa. Mitä huonompi oikeinkirjoitus, sitä suurempi monitulkintaisuuden vaara. Oikeinkirjoitus opetetaan Suomessa kuitenkin jo peruskoulussa, joten ei se mitään rakettitiedettä olisi sinullekaan.
Kirjoittaa tilauksen kotona valmiiksi. Lähtee kaupungille missä on wifi hotspot. Pitää puhelimen taskussa ja painaa lähetä-nappulaa wifin kohdalla. Ei voi jäljittää, koska julkinen wifi ja missään kamerassa ei näy kun lähettää. Todennäköisesti joku toinen alueella puhelin kädessä liikkuva otetaan kiinni ja tuomitaan vankeuteen.
Siis jäljittämään tekijän.