Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Line vai Viking Line, onko olennaista eroa

Vierailija
13.04.2018 |

näissä paateissa? Helsingistä Tukholmaan päiväksi mietittiin jos kesällä lähtisi. Ei ole laivaristeilyistä kokemusta. Vai olisiko sittenkin Helsinki Tallinna parempi suunta 🤔

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallink-Siljalla henkilöstö lähes pelkästään virolaisia, todella tylyä palvelua. Vaikka Vikingillä osa laivoista (Helsinki-Tukholma) vanhempia, palvelutaso on paljon parempi kun Siljalla. Siljalla myös siisteysongelmia (luteita?) enemmän.

Ite oon matkustanu siljalla 7 kertaa ja millään kerralla en oo luteita/erikoisenpia siisteysongelmia ja viikkari on omasta mielestä vähän sokkeloisenpi🙂

Vierailija
62/62 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallink-Siljalla henkilöstö lähes pelkästään virolaisia, todella tylyä palvelua. Vaikka Vikingillä osa laivoista (Helsinki-Tukholma) vanhempia, palvelutaso on paljon parempi kun Siljalla. Siljalla myös siisteysongelmia (luteita?) enemmän.

Ite oon matkustanu siljalla 7 kertaa ja millään kerralla en oo luteita/erikoisenpia siisteysongelmia ja viikkari on omasta mielestä vähän sokkeloisenpi🙂

En mäkään erikoisenpia siisteysongelmia oo nähnyt ja viikkarilla on mun mielest enenmän niit virolaisii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme