Onneksi yliopistossa ihmiset eivät pelleile tekokynsien, paksujen meikki-
Kommentit (12)
Et laske kauppasurkeaa yliopistoksi?
Ilmeisesti et ole yliopistoa käynyt - kaksi tutkintoa ilman kuorrutusta, mutta monia nähnyt.
Sori, tylsä provo. Yritä uudelleen.
Luennolla kävi eräs neitokainen, joka oli kuin muusta maailmasta. Oli hienot vaatteet, korkokengät 10 cm koroilla, naama pakkeloitu, hiukset nostettu ja lakattu, tekoripset ja - kynnet ym.
Huomasin, ettei keskustellut kenenkään kanssa. Olikohan venäläinen vai mistä lie tullut ?
Vierailija kirjoitti:
Luennolla kävi eräs neitokainen, joka oli kuin muusta maailmasta. Oli hienot vaatteet, korkokengät 10 cm koroilla, naama pakkeloitu, hiukset nostettu ja lakattu, tekoripset ja - kynnet ym.
Huomasin, ettei keskustellut kenenkään kanssa. Olikohan venäläinen vai mistä lie tullut ?
Ihan kuule Ullanlinnasta. Googlaa jos vierasta aluetta.
Hän oli varmaan raukka tullut rikasta miestä metsästämään?
Helsingin Musiikkitalon konserteissakin katselen akateemiisia naisia, joilla hiukset hapsottavat luonnonmukaisesti eikä harmaita hiuksia värjätä. Meikkejä ostettiin viimeksi teini-iässä joskus silloin. Vaatteetkin ovat vähän kauhtuneita, mutta alunpitäen laadukkaita. Olkalaukutkin ovat aikaa sitten kukoistaneet. Älyllinen kapasiteetti sen sijaan on maan kärkiluokkaa. Käykääpä näissä konserteissa, niin tämän kaiken saatte kokea.
Olin sellainen "fiksupissis", kunnes tuli allergiat ja yliherkkyydet ja en enää voi värjätä hiuksia enkä kynsiä enkä voi meikata. Hyvä että pystyy ihmisten ilmoille menemään naturellina.
Nyt naiset kattoo mua kuin mitäkin hiirulaista tai luomuhippiä joka ei halua tai osaa meikata. Miehet ymmärtävät paremmin ja olen myös huomannut että yllättävän monia miehiä ei kiinnosta onko mulla ripsiväriä vai ei, naisia tuntuu kiinnostavan ja he mulkoilevat.
Älkää tuomitko ihmisiä ulkonäön perusteella.
Elämäni on aivan p*rseestä. Naisilta vaaditaan niin paljon ulkonäöllisesti menestyäkseen....
Olen vasta 26v.
Vierailija kirjoitti:
Olin sellainen "fiksupissis", kunnes tuli allergiat ja yliherkkyydet ja en enää voi värjätä hiuksia enkä kynsiä enkä voi meikata. Hyvä että pystyy ihmisten ilmoille menemään naturellina.
Nyt naiset kattoo mua kuin mitäkin hiirulaista tai luomuhippiä joka ei halua tai osaa meikata. Miehet ymmärtävät paremmin ja olen myös huomannut että yllättävän monia miehiä ei kiinnosta onko mulla ripsiväriä vai ei, naisia tuntuu kiinnostavan ja he mulkoilevat.
Elämäni on aivan p*rseestä. Naisilta vaaditaan niin paljon ulkonäöllisesti menestyäkseen....
Olen vasta 26v.
Oikeasti välität, että naiset mulkoilevat sinua koska et meikkaa? Toiset naiset taas väittävät, että heitä mulkoillaan, koska he laittautuvat naisellisesti. Ja minua taas ei kukaan mulkoile, olin sitten liikkeellä meikattuna tai naturellina!
Minua häiritsisi olla enemmän sellaisissa piireissä jotka eivät ulkonäön perusteella halua olla joidenkin toisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta 26v.
Yllättävän samoja kokemuksia! Jouduin olemaan meikkaamatta noin vuoden, nykyään iho kestää taas meikkiä (mutta ei mitään hius- tai ripsivärjäystä tmv). Tuon vuoden aikana monet miehet kehuivat ulkonäköäni ihanan raikkaaksi ja luonnolliseksi. Naisista en saanut paljon uusia kavereita tuona vuonna ja monet ääneen ihmettelivät, etten meikkaa ja he jotka eivät, taas laskivat minut niihin "hyvä jätkä"- muijiin, mitä en tavallisesti ole :D Kun aloin taas meikkaamaan (tosin hillitymmin ja luonnollisemmin nykyään, ehti vuodessa tottumaan ja vähän tykästymäänkin omaan luonnolliseen naamaan), tilanne palasi normaaliksi myös naisten kanssa.
Olen itse sosiaalinen, puhelias ja helposti lähestyttävä. Oma käytökseni ei muuttunut tuon vuoden aikana, hyvin harvoin meitin ulkonäköäni päästyäni kotiovesta ulos. :)
Aloittaja ei ilmeisesti ole törmännyt ns. älykköpissisten ryhmään.