Onko täälä muita lehmiä?????
Oon ollu ukkoni kans pitkälti yl i toistakytä vuotta,monta lasta...mutta että mua sitten #*tuttaa että joka kerta kun sillä menee muhun hermo, alkaa sen päiväinen lehmittely!!!👹 "jaksa kattella tommosta lehmää,hyi vittu!!" And so on.. tiedän kyllä että oon ruma ja lihava, pointti on se,että oon aina ollut..sillonkin kun ei olla vielä oltu yhdessäkään. Aina ollut surkee itsetunto,mutta jotenkin ahdistaa aina lisää ja vieläkin pahotan mieleni. En ymmärrä miks pitää ulkonäköä arvostella. En määkän arvostele hänen. Tosin tykkään hänestä vaikka näyttäis miltä. Oonko ainoo vai onko muita, jonka puoliso inhoo avoimesti ulkonäköäsi avoimesti kiukkuisena??? Eniten harmittaa ehkä se,ettei ikinä pyydä mitään anteeksi tai edes yritä paikkailla "ettei tarkoittanut" tms.
Kommentit (8)
No tänään just viimeks kysyin,että " onko aina pakko haukkua mun ulkonäköä"..totes vaan et "oo nyt vittu hiljaa kun en jaksa sun vinkumistas kuunnella". Ei sen kans pysty mistään "neuvotteleen". En jostain kumman syystä oo lakannut rakastamasta.. ehkä myös tieto siitä,että lähestyn 4kymppiä,en tod löytäis ikinä ketään miestä, enkä haluu olla yksin. On kuitenkin melko siedettävä silloin kun ei riidellä. Yhdessä nyt ei mitään tehdä,luulisin että osaksi johtuu siitä että häpeää mun ulkonäköä. Oon sen tuttavapiirissä ainoo tämmönen "ei esittely kelpoinen"😃 lapsille ihan ok isä.
Tosi ok isä, kun haukkuu heidän äitiään lehmäksi!! Tekeekö tuota vielä lasten kuullen?
Naiset lehmiä ja miehet sikoja. Uskallanko ajatella mitä niiden lapset on?
Sano, että lähdet käymään sonnilla.
Alat vaan suoraan sanomaan sille ukonrahjuksellesi. Pahoittele ensin, ettet voi häntä sanoa sonniksi, siihen kun on olemassa selkeät syyt. Ukko tietänee ne itsekin. Muutenkin huomauta aina lehmittelyä kuullessasi hänen omista puutteistaan, niitä tuntuu olevan ainakin vajaakykyisyys. Lyö ihan kunnolla vyön alle, niin hän ukkopaskasikin tekee.