Kevät saapui ja kylläpä taas teinityttöjen nilkat vilkkuu paljaana.
Kommentit (19)
Ehdotan että keskityt johonkin oikeasti tärkeään.
Vetoa kaikkiin äiteihin että jättäisivät ne paljasnilkkahousut pois tyttöjen vaatekaapeista.
Äkkiä nilkat piiloon ettei kukaan saa mitään irstaita ajatuksia.
Se on vaan se juttu ja niin vaan pitää nut pukeutua. Ei teinejä kiinosta mitä aikuset ajattelee joten aivan turhaan valitatte😘
Näin just jonkun jolla oli niin lyhyet housut (tai leggingsit) että lahkeen ja kengän väliin jäi kymmenisen senttiä. Näytti vielä typerämmältä kuin se että näkyy vähän nilkkaa tai että näkyy sen verran paljon säärtä kuin capreista.
Mammat hei... Se on trendikästä. Muoti ei muutu vaikka kuinka vihaa.
Kohta vilkkuu rannoilla paljaat pakarat. Ai että!
Vierailija kirjoitti:
Kohta vilkkuu rannoilla paljaat pakarat. Ai että!
Sitä päivää venaillen kieli ulkona jo nyt puoliksi. Lääh niitä misuja biksuissa hietsun rannalla.
Mä olen myös täältä av:lta lukenut, että nilkat on vilkkunut koko talven.
Kyllä ne teinit viimeistään vappuna laittaa pitkävartiset villasukat tennareihinsa. Täytyy sääs olla yksilöllinen. Kuten koko talven oli monta tuhatta yksilöllistä paljasnilkka teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne teinit viimeistään vappuna laittaa pitkävartiset villasukat tennareihinsa. Täytyy nääs olla yksilöllinen. Kuten koko talven oli monta tuhatta yksilöllistä paljasnilkka teiniä.
Koko h*lvetin talvenhan ne vilkkui. 😂 Järkyttäviä punaisia, turvonneita nilkkoja joka puolella. Hyi helv.
Mitäs se nyt keväällä haittaa? Et tainnut nähdä nilkkoja talvipakkasella? Ja mitä sitten jos nilkat (!) näkyy. Silloin kun minä olin nuori, housut oli matalalanteiset ja takki lyhyt! Siinä vilkkui usein kyljet ja alaselkä. Joten nilkkojen vilkkuminen ei ole mun mielestä mitään siihen verrattuna, etenkään näin keväällä.
Anteeksi. Laitoin nilkkasukat jalkaankun kaikki muut sukat oli pyykissä :(
Ja voi juma niitä tiukkoja trikoo peppuja tuola kaupungilla! Meinaa laueta jo ajatuksesta👅
Mun nuorella ei vilku vielä. Laittoi kiltisti korkeavartiset tennarit, Converset. Tiesi, etten vielä suostu nilkkapaljauteen. Suostunut, kun missään ei ole kasoissakaan lunta.
Vierailija kirjoitti:
Ja voi juma niitä tiukkoja trikoo peppuja tuola kaupungilla! Meinaa laueta jo ajatuksesta👅
Niio. GoBro kamera vaan pykälään ja yytsimään läääähhhh
Koko talvenhan ne vilkkui.