Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritysviestinnän ensisijainen tavoite on aina vaikuttamaan pyrkiminen, ei koskaan totuuden kertominen!

Vierailija
13.04.2018 |

Näin se vaan menee intressit edellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman voi sanoa myös Kokoomuksesta ja Juha Sipilän Keskustasta. Yritysmaailman tavat ovat siirtyneet politiikkaankin.

Vierailija
2/3 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*skanjauhantaa eli puhutaan muuta kuin mitä tarkoitetaan. Imago on tärkeämpää kuin todellisuus seinien sisällä. Tätä on nähty jokaisessa työpaikassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Tunteen herättäminen, paras niistä ärtymys tai suru jää hyvin ihmisten mieleen. Viestinnän tarkoitus on vaikuttaa ihmisen osto/lahjoitus/ äänestys jne. päätöksiin.