Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on mieltymyksellä ja fetissillä?

Vierailija
13.04.2018 |

Vai onko mitään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni fetissi ihan virallisesti on sitä, ettei kiihotu oikein mistään muusta kuin siitä fetissistään. Puhekielessä ovat kuitenkin käytännössä sana, fetissillä vaan ehkä kuvataan voimakkaampaa mieltymystä.

Vierailija
2/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisempi merkitys fetissille tosiaan oli jonkinlainen seksuaalinen riippuvuus. Ilman fetissin läsnäoloa fetisisti ei kiihottunut. Nykyään fetissillä tarkoitetaan kai mitä tahansa erikoisena pidettyä kiihottumisen kohdetta. Jossain tilanteessa sanon, että minulla on pissafetissi, koska pissaavat naiset kiihottavat minua. Vanhemmassa merkityksessään kyse ei ole fetissistä, koska kiihotun muustakin.

Vierailija
4/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään. mieltymys on "sivistynyt" sana eläimelliselle fetissille. no kai mieltymys on vähän lievempää kuin fetissi psyykkisesti siis. fetissillä korostetaan asiaan alkuvoimaisen intohimoista suhtautumista. minulla on fetissi lateksiin, mitä ei uskoisi kun olen tällanen jakkupukunainen

Vierailija
5/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin joskus vaihtovuoden Espanjassa ja siellä aina pisti korvaan se kun ihmiset käyttivät mieltymyksistään sanaa fetiche. Vaikka samaa kantaa onkin kuin suomen kielen fetissi, niin ei läheskään niin negatiivinen sana.

Vierailija
6/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi on välttämätön, jotta voit saada orkun ja kiihottua tarpeeksi. Ilman ei onnistu. Mieltymys on vaan mieltymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä