Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auto hajosi, miten teen ruokaostokset?

Vierailija
13.04.2018 |

Tietääkö joku onko millään Prismalla kotiinkuljetuspalvelua? Auto hajosi ja mies ei suostu (ehdi kuulemma) viemään kauppaan. Alepan valikoimissa alle puolet tuotteista ja auton korjaamisestakin tulee ylimääräinen lasku. :( En siis pysty paljoa kävelemään / kantamaan, rv 37. pks:llä asun.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai rankkaa on ap:lla. Itse poljin noilla raskausviikoilla kauppaan pyörällä.

Vierailija
42/58 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te oikein syötte, jos Alepasta ei mitään muuta sopivaa löydy kuin se maitopurkki? 😂

Kyllä nyt olet itse tehnyt tästä asiasta aivan liian hankalan. Voisi jopa sanoa, että first world problem, kauppa lähellä, mutta sinä itket kun ei ole ruokaa eikä sitä mistään saa.🙄

Olen joskus nuoruudessa käynyt bussilla kaupassa mutta nyt raskauden takia 500m matka vie kipujen takia puoli tuntia niin se lähikauppakaan ei ole enää helppo vaan *lvetin hankala. En muutenkaan jaksa kantaa painavia kasseja (viikon ruoat), nyt vielä vähemmän. Mutta täytyy nyt sitten ostaa jotain pientä päivittäin. Ap

No vastaa nyt miksei se mies käy kaupassa?!!

Kävin sitten bussilla kaupassa, pieni reissu 4h ja huomenna ei tarvitse kivuista päätellen kävellä ollenkaan. Mies totesi ettei jaksa viedä halvimpaan kauppaan eikä halua kuluttaa sellaiseen aikaansa. Että jos hän vie niin minä en voi valita kauppaa. Lähinnä siis olisin halunnut tehdä ostokset mahdollisimman edullisesti ja helposti ja minimikävelyllä. Kyllähän sen maidon ja alennuskalan sain haettua mutta kun rahaa rajallisesti niin mieluummin en maksaisi enempää kuin pakko ruoasta. Nyt tosin sitten pakko maksaa keräyspalvelusta, mutta kotiinkuljetuspalvelua en löytänyt. Muuten olisin sen ottanut, onneksi sain nyt yhden sukulaisen hakemaan ja tuomaan ruoat. Ap

Hienon miehen ja isän lapsellesi olet löytänyt. Onnea!

Voin pahoin kun mietin asiaa. Väkisin käy mielessä että haluaa erota muttei kehtaa sanoa. :( Eikai kukaan sentään oikeasti ole noin outo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku onko millään Prismalla kotiinkuljetuspalvelua? Auto hajosi ja mies ei suostu (ehdi kuulemma) viemään kauppaan. Alepan valikoimissa alle puolet tuotteista ja auton korjaamisestakin tulee ylimääräinen lasku. :( En siis pysty paljoa kävelemään / kantamaan, rv 37. pks:llä asun.

Käske se idärimiehesi  kauppaan. Normaalijärkinen  empatiakykyinen mies  hoitaisi ostokset tuossa tilanteessa. Ja sä menit lisääntymään tuollaisen  tyhmän kanssa.Pahempaa luvasssa vauvan syntymän  jälkeen, ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
44/58 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te oikein syötte, jos Alepasta ei mitään muuta sopivaa löydy kuin se maitopurkki? 😂

Kyllä nyt olet itse tehnyt tästä asiasta aivan liian hankalan. Voisi jopa sanoa, että first world problem, kauppa lähellä, mutta sinä itket kun ei ole ruokaa eikä sitä mistään saa.🙄

Olen joskus nuoruudessa käynyt bussilla kaupassa mutta nyt raskauden takia 500m matka vie kipujen takia puoli tuntia niin se lähikauppakaan ei ole enää helppo vaan *lvetin hankala. En muutenkaan jaksa kantaa painavia kasseja (viikon ruoat), nyt vielä vähemmän. Mutta täytyy nyt sitten ostaa jotain pientä päivittäin. Ap

Ja mikä  on miehen tekosyy sihen ettei hän käy kaupassa eikä  maksa ruokaostoksia?Lopeta sen puolustelu ja mieti ihan omilla aivoilla nyt. Itse en kattelis moista hemmoa joka ei raskaana olevaa kumppaniaan sen  vertaa auta että  kävisi  omalla autollaan kaupassa.ttu.

Vierailija
45/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin raskaana tuollaiselle mulkulle, joka ei käy edes kaupassa, potkaisisin jo nyt pellolle! En katselisi päivääkään.

Vierailija
46/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kävellä 500m lähikauppaan, mutta Prisman pitkiä käytäviä voi kyllä haahuilla?

En käsitä..

Vierailija
47/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mennyt siihen kauppaan mihin mies vie. Ottanut sen kantoavuksi ja ostanut sitä mihin on varaa. Täyttäisin ainakin kuivamuonavaraston, jotta pärjää jatkossa kuvatunlaisessa tilanteessa.

Vierailija
48/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ai rankkaa on ap:lla. Itse poljin noilla raskausviikoilla kauppaan pyörällä.

Minulla loppui pyöräily ensimmäisellä kolmanneksella, en pystynyt enää istumaan satulassa.

t. se aimminkin liitoskivuista maininnut

Vierailija
49/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa kävellä 500m lähikauppaan, mutta Prisman pitkiä käytäviä voi kyllä haahuilla?

En käsitä..

Tuossa aiemmin oli aika selkeästi mainittu että kaupassa käynti vei 4h eli ei se kovin jouhevasti sujunut.

Vierailija
50/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa, kun mammat laumana räksyttävät pää punaisen  provon "pahasta ja huonosta miehestä".

Ymmärrättehän että puhutte mielikuvitusmiehestä?

Vierailija
51/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut ukkosi autoa?

Et jaksanut kävellä 500 m päähän kauppaan, mutta jaksoit haahuilla prismassa?

Älä viitti :D

Vierailija
52/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut ukkosi autoa?

Et jaksanut kävellä 500 m päähän kauppaan, mutta jaksoit haahuilla prismassa?

Älä viitti :D

En ylety miehen autossa kunnolla polkimiin ja muutenkaan ei lainailla autoja. omaanikaan en anna Ellen ole itse kyydissä ja miehen auto miehellä käytössä. Mutta en siis haaveillut kuin bussilla kauppaan ja takaisin. Ne joilla ei ole ollut tosi kovia liitoskipuja ja turvotuksen aiheuttamia nivelkipuja sormissa eivät mitä ilmeisimmin pysty ymmärtämään että pienikin kävely ja kantaminen on erittäin hankalaa. Vai kuulostaako teistä kivalta kivusta itkien kerätä 3h muutamaa tavaraa sieltä prismasta? ja nyt siis käytin keräyspalvelua enkä käynyt kuin eilen lähikaupassa ostamassa pakolliset eli maitoa ym täydennystä ja aamiaistarpeita. Olen koko raskauden aikana tarvinnut apua alle 10krt mutta kaikkeen samaan en pysty kuin terveempänä. Ap

Vierailija
53/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa kun lapsi syntyy, ei kaikilla ne kivut synnytykseen jää. Ja heivaa se ukko pihalle, jos ei huolehdi perheestään tuon vertaa. Ja ymmärrän mitä nuo kivut ovat, minullakin oli niitä, mutta silti en ollut uusavuton, jolla oli arkullinen tekosyitä kaikkeen. Sen lisäksi kärsin kovista kivuista vielä 1,5v synnytyksen jälkeen ja silti hoidin asioita. Olin silti valinnut miehen, joka ei ollut lapsi ja halusi huolehtia perheestään. Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
54/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko ap mun Audin kyydillä?

Vierailija
55/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi mitenkään olla totta. Miten ikinä selviät sen vauvan kanssa, jos ongelmat on tätä luokkaa. Ei ainakaan kannata suunnitella kovin nopeasti lisää lapsia.

Vierailija
56/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa, kun mammat laumana räksyttävät pää punaisen  provon "pahasta ja huonosta miehestä".

Ymmärrättehän että puhutte mielikuvitusmiehestä?

Valitettavasti  tunnen tosielämässä ap:n miestä vastaavan limanuljaskan.Olin itse auttamassa hänen exäänsä muuttopuuhissa. Ymmäräthän sinä että kaikki jutut eivät ole miesvihaprovoja vaikka sä niin toivotkin. Ilmeisesti sä olet niin kunnollinen  (not) että sun on ihan mahdotonta uskoa että ap:n kuvailemaa miestyyppiä on olemassa. No, totuus on tarua ihmeellisempää. Veikkaan että itse olet samaa tyyppiä kuin ap:n mies, koska älähdit.

Vierailija
57/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei voi mitenkään olla totta. Miten ikinä selviät sen vauvan kanssa, jos ongelmat on tätä luokkaa. Ei ainakaan kannata suunnitella kovin nopeasti lisää lapsia.

Ei ap selviäkään. Mies on nyt näyttänyt todellisen karvansa koska ap nalkissa vauvavatsan ja myöhemmin vauvan kanssa. Ei mikään harvinainen tarina. Enemmän ihmetyttää että ap on tuollaisen tyyppin kanssa.Miksi  ihmeessä?

Vierailija
58/58 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vastaa nyt miksei se mies käy kaupassa?!!

Kävin sitten bussilla kaupassa, pieni reissu 4h ja huomenna ei tarvitse kivuista päätellen kävellä ollenkaan. Mies totesi ettei jaksa viedä halvimpaan kauppaan eikä halua kuluttaa sellaiseen aikaansa. Että jos hän vie niin minä en voi valita kauppaa. Lähinnä siis olisin halunnut tehdä ostokset mahdollisimman edullisesti ja helposti ja minimikävelyllä. Kyllähän sen maidon ja alennuskalan sain haettua mutta kun rahaa rajallisesti niin mieluummin en maksaisi enempää kuin pakko ruoasta. Nyt tosin sitten pakko maksaa keräyspalvelusta, mutta kotiinkuljetuspalvelua en löytänyt. Muuten olisin sen ottanut, onneksi sain nyt yhden sukulaisen hakemaan ja tuomaan ruoat. Ap

Maksatko sä yksin teidän ruoat?