Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mäkkäristä tms koskaan tullut mitään järkevää lelua?

Vierailija
13.04.2018 |

Ihan karseeta muovijätettä. Lapsi leikkii sillä hetken siellä mäkkärissä, ja sitten ne voikin heittää roskiin kun mielenkiinto menee. Lailla pitäsi kieltää moiset turhakkeet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin pieni, sieltä sai pieniä pehmoleluja. Minulla oli pari leijonakuningaspehmolelua ja ne oli tosi kivoja ja päivittäin leikeissä mukana :) En ole enää mäkkärissä käynyt enkä tiedä mitä sieltä saa (ennen niitä oikein mainostettiin, liekö se nykyään kiellettyä) mutta hesessä käydessä olen kyllä niitä lelukaapin muovitilpehöörejä välillä katsonut että mitä hittoja nämä edes ovat.

Vierailija
2/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikikka, sillä houkutellaan wt perheet syömään roskaruokaa, ettekö tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mäkkäristä koskaan tullut mitään järkevää syötävää?

Vierailija
4/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ollaan saatu sieltä ihan hyvä lastenkirja. Muuten kyllä on ollut ihan tuollaista muoviroskaa joka on yhden testikerran jälkeen lentänyt roskiin.

Kirjoista olemme tykänneet. 👍🏼

Vierailija
5/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistipeli kovassa käytössä

Vierailija
6/6 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin pieni, sieltä sai pieniä pehmoleluja. Minulla oli pari leijonakuningaspehmolelua ja ne oli tosi kivoja ja päivittäin leikeissä mukana :) En ole enää mäkkärissä käynyt enkä tiedä mitä sieltä saa (ennen niitä oikein mainostettiin, liekö se nykyään kiellettyä) mutta hesessä käydessä olen kyllä niitä lelukaapin muovitilpehöörejä välillä katsonut että mitä hittoja nämä edes ovat.

Harvoin kummassakaan käydään, mutta Hesessä ehkä enemmän. Hesestä on tullut muovailuvahoja, pelikortteja, hiekkaleluja jne.

Mäkkäristä ainoan järkevän muistan olleen kirjat. Nyt jotain Petteri Kani pelejä, jolla ei todellakaan pahemmin leikitä, mutta poiskaan ei saa laittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi