Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mukaan teen melkein kaiken väärin.

Vierailija
13.04.2018 |

Pukeudun väärin, olen väärässä työpaikassa, en tienaa tarpeeksi, olen kauhea lapsillemme, syömme pahaa ruokaa ja kotimme on sisustettu väärin ja ihan kaikki on väärin.

Luulen, että miehelläni on toinen nainen, joka vaan on niin paljon parempi kuin minä. Saanko luovuttaa?

Nimim. Uusperheellä kymmenen vuotta takana ja yksi yhteinen lapsi, kaksi hänen edellisestä liitosta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat luovuttaa.

JSS

Vierailija
2/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi luovuttaa.

Etsi joku, jonka mielestä olet ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa se mies olla oikeassakin, emme vain kuule hänen puoltaan asiasta.

Vierailija
4/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkis kyllä tulevaisuutta tuollaisen ihmisen kanssa,joka arvostelee negatiivisesti kaikkia sun elämässä tekemiä päätöksiä, oli ne sitmenee isoja tai pieniä. Nyt kyllä on kunnon keskustelun paikka, tai ero.

Vierailija
5/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pellolle semmoinen ukko. Hyi hitto!

Vierailija
6/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!

Vierailija
7/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun entiseltä liitolta. Lähdin meneen ja nyt kelpaan uudelle miehelleni kaikkine asioineni.

Vierailija
8/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti ottaa toisen jämiä......

Vierailija
9/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta. Miehellä taitaa olla jotain omia ongelmia, joita sitten ihan klassisesti projisoi sinuun.

Vierailija
10/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys: miten tilanne on muuttunut näiden 10 vuoden aikana? Onko takana jokin tilanne joka on muuttanut yhteiselämäänne vai onko aina ollut samanlaista? Tässä voisi olla löydettävissä ratkaisun avaimia tilanteeseen... Toivotan teille molemmille voimia ja rohkeutta puhua asioista!

Vierailija
11/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, että miehesi ei ole suomalainen nainen?

Nyt tiedät millaista 99% suomalaisten miesten elämä on.

Vierailija
12/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu, kuulen aina miten on väärän väriset kengät vaikka, eivät sovi johonkin asuun. Kuka mies oikeasti katsoo millaiset kengät jollain on ja sopivatko ne nyt juuri kyseiseen asuun kadulla?

En osaa ostaa mitään sopivia vaatteita. Aina kun olen ostanut jonkun omasta mielestäni kivan vaatteen niin siinä on joku vika. Liian iso, liian pieni, liian kirjava. Ja kuitenkaan ei tulla mukaan kauppaan.

En tosin haluaisikaan mutta miksi pitää arvioida kaikkea vaatetusta myöten mikä on väärin. Olen usein kuullut jonkun muun kommentoivan jollekin että ompa kiva paita .

Itse olen huomannut että kun alussa olimme suhteellisen tasavertaisia mmm tulojen kanssa niin kuten usein käy että miehet etenevät urallaan niin saavat parempaa palkkaa ja sitten huomataankin että ei hirsi tuo nainenhan saa paljon vähemmän ja

koska halutaan parempaa elintasoa aletaan vihjata työstä ja muusta.

Siksi työ on väärä tai vaikka ei olisikaan niin se saadaan kuulostamaan siltä.

Naisen on kuitenkin paljon vaikeampi saada 7000 palkkaa ja edetä yhtäkkiä uralla etenkin jos lapsia.

Miehiä tämä voi alkaa ärsyttämään kun itse tienataan hyvin ja perhe on siinä riippakivenä. Voi vaan sitten kysyä että mikä arvostus perhe tai nainen ylipäätään on jos kaikki mitataan rahassa.

Ilmeisesti ei mikään ja voi olla että monet pyrkivät löytämään yhtä hyvä tuloisen kuin itse on.

Jotenkin surullista kun muistaa kaikki hyvät hetket ja kaiken rikkoo vain rahan ahneus kun tuloerot kasvavat.

On vain minä minä minä tärkeä.

Olisipa vielä sellaisia miehiä jotka arvostavat perheen kanssa vietettyä aikaa tai edes puolisonkin ja tehdään asioita yhdessä kuten ruokaa, leivotaan, ulkoillaan.

Ei se raha sinne hautuumaallekaan tule mukana yleensä.

Aika arvona tuntuu kadonneen ihmisten elämästä.

Voiko näille ihmisille loppujen lopuksi käydä hyvin jotka ahneuttaan pilkkaavat toisia.

En usko että heidän henkinen maailmansa on kovin kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme