Junasta kiinniotettu vaarallinen henkilö
Vainikkalassa otettu Tolstoi junasta kiinni vaarallinen henkilö. Juna tarkistetaan koiralla.
Olisiko kyseessä T○rroris○i.
En osaa linkata puhelimella mutta löytyy iltalehden tai iltasanomien sivuilta uutinen
Kommentit (26)
Vaarallinen henkilö voi olla myös huumepäissään ravintolavaunussa riehuva Pena.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
En ole saikulla. Ihan töissä olen
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Vierailija kirjoitti:
Niin voi mutta jotenkin tuli mieleen toi toinen vaihtoehto. No toivotaan että oli pena riehumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Yleensä kai ihmiset tekevät töissä jotain töihin kuuluvaa hommaa, eivätkä palstaile.
Venäläiset rajavartijat ei eivät olleet huomanneet mitään? Niiden tarkastus on ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Yleensä kai ihmiset tekevät töissä jotain töihin kuuluvaa hommaa, eivätkä palstaile.
Ka sitten on töitä, joihin nimenomaan kuuluu palstailu. Pietarissa on kuulemma iso laitos täynnä näitä työkseen netissä kommentoijia.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi mutta jotenkin tuli mieleen toi toinen vaihtoehto. No toivotaan että oli pena riehumassa
Ensiajatus kertoo paljon siitä, millainen ajatusmaailma ihmisellä on... Lienet aivopesty Ra Jakki?
...Niin, voipha se olla ja voip olla olemattahhii. Itsellä ei tullut ensimmäisenä mieleen, että niinpä niin, terrrorismiahan tämä ja väärän värinen ja kansalainen ja uskoinen. Itse asiassa ei tullut mieleen mitään mutta kuin vaarallinen henkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Ei täällä oo oikei nyt tekemistä. Piti ruveta tekemään laitumia mutta ei ole tolppia eikä aita lankoja että se loppui siihen. Parilta vanhalta pystyynkuolleelta kaakilta piti ottaa hokkikengät pois alta mutta ei ole mitään millä ottaisi ne pois. Eli istumiseksi meni tää päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Ei täällä oo oikei nyt tekemistä. Piti ruveta tekemään laitumia mutta ei ole tolppia eikä aita lankoja että se loppui siihen. Parilta vanhalta pystyynkuolleelta kaakilta piti ottaa hokkikengät pois alta mutta ei ole mitään millä ottaisi ne pois. Eli istumiseksi meni tää päivä
Saitko potkut edellisestä työpaikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiajatus kertoo paljon siitä, millainen ajatusmaailma ihmisellä on... Lienet aivopesty Ra Jakki?
...Niin, voipha se olla ja voip olla olemattahhii. Itsellä ei tullut ensimmäisenä mieleen, että niinpä niin, terrrorismiahan tämä ja väärän värinen ja kansalainen ja uskoinen. Itse asiassa ei tullut mieleen mitään mutta kuin vaarallinen henkilö
No en ole rajakki ja kuulun vähemmistö uskontoon että sillain (en ole muslimi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla saikulla?
Erikoista työntekoa!
Miten niin.
Saitko potkut edellisestä työpaikasta?
En saanut. Lähdin nykyiseen työpaikkaan ihan omasta tahdosta ja kokeilun halusta.
"epäillään vaarantavan yleistä järjestystä ja turvallisuutta" (IL)
Joku terroristi varmaan. Hyvää toimintaa rajavartilaitokselta.
Joo kansainvälinen etsintäkuulutus varmaan annetaan päihteissä olevista henkilöistä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onko penalla mielestäsi suurempi oikeus riehua kuin t*rroristilla? Ei ole. Ja ajattelepa jos riehuja olisikin supisuomalainen nainen. Sitten av-papat alkaisivat taas valittaa, kuinka suomalaiset naiset ovat lihavia, rumia, julmia, epänaisellisia, vaarallisia.. lista on loputon. Miksi suomalaisten miesten pahoja tekoja ei koskaan tuomita millään tavalla? Ainoastaan käräjillä tuomitaan, mutta muuten yhteiskunta hyväksyy suomalaisten miesten väkivallan ja pelottelun.
Epäillään vaarantavan yleistä järjestystä ja turvallisuutta... eiköhän se ollut sitten Johan Bäkcman.
Loikkari?