Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini menee uusiin naimisiin

Vierailija
13.04.2018 |

Äitini on siis menossa toista kertaa naimisiin kesällä, mitä parhaimman miehen kanssa. Äidin luona käydessäni, sain hänen ja isäni vanhat hääkuvat, vieraskirjan, isäni tekemän 5 vuotis hääpäivälahja kirjan ja muita valokuvia. Mutta isäni on uskomaton kusipää, narsisti, alkoholisti ja patologinen valehtelija. Vanhempani erosivat mun ollessa 4 vuotias ja äitini ollut yksinhuoltaja. Isäni on mm; yrittänyt kääntää minua ja isoveljeäni äitiäni vastaan ja toisinpäin, opettanut minut 13 vuotiaana polttamaan ja ryyppäämään, lainannut rahaa, olen raahannut häntä kännissä ympäri kyliä kotiin, manipuloinut, haukkunut jne. (tarinoita olisi paljon) Olen silti joissain väleissä isäni kanssa, kun hän on selvinpäin, silloin hän on siedettävä. Välillä.
Mutta en tiedä mitä tehdä saamilleni kuville. Säilytänkö vai heitänkö roskiin. Tavallaan tuntuisi pahalta heittää kuvat pois, koska ne ovat minun lähtökohtani ja vanhempani, mutta vituttaa säilyttää kuvia. Veljeni ei niitä halua nurkkiinsa, mutta haluaisi että minä säilytän.
Help

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi pakottaa sinua säästämään kuvia. Ei edes veljesi. Jos äiti etkä sinä kumpikaan ette halua säilyttää kuvia niin tarjoa niitä veljellesi. Jos hän ei niitä halua niin laita sitten pois.

Vierailija
2/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin muutaman kuvan, jotka säilöisin jonnekin suljettuun pahvilaatikkoon. Joskus voi tulla tilanne, että jollekin sen haluaa näyttää tai tarvitsee muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa vanhempana jos et säilytä kuvia.

Vierailija
4/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta ne kokossa juhannuksena niin että iskä näkee.

Katso että sukua paikalla(kaikki 5% kännissä) , ja jollain kännykkä kuvausvalmiudessa

Syntyy uusia muistoja entisten sijaan:)

Vierailija
5/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita laatikkoon, ei niitä tarvitse katsella. Joskus arvostat, että säästit ne.

Vierailija
6/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa vanhempana jos et säilytä kuvia.

Oon laittanut välit poikki äitiini , joka laiminlöi minua.

En omista kuvia akasta

Pitääkö minunkin katua?

Vierailija
7/7 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä säilytän muutaman kuvan isästä mahdollisia lapsia varten. Lapsia jos saan, he eivät kuitenkaa ikinä häntä tule tapaamaan, niin ehkä hyvä säilyttää muutama. Helvetin hääkuvat vaan, mitä mä niillä teen.

Turhahan niitä isällekkään on viedä, kun hänen mulkku akkansa varmaan polttaisi ne ja uhkailisi minua keittiöveitsellä kuten viimeksi :DD