Ovat monet tutuista kateellisia minulle, koska minulla on auto.
kyllä näin se on. Kohta joku tulee leuhkii kahdella autolla, vaikka todellisuudessa autot omistaa rahoitusyhtiö
Kommentit (12)
Tuttujen kanssa autosi saisit jakaa.
Mietin ja ei tule mieleen yhtään ystävää tai tuttavaperhettä/sinkkukaveria jolla ei olisi autoa. Ei kai kukaan tuommoista kadehdi?
Meillä on auto ihan oma, ei rahoitusyhtiön ja vieläpä uudehko Mersu. Ei ole edes tullut mieleen että joku voisi meidän autoa kadehtia 😀 Enkä itsekään kadehdi niitä joilla hienompi/uudempi/kalliimpi auto.
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kanssa autosi saisit jakaa.
En jaa, en ole mikään sossu. Minulla on niin minulla on, ei toisilla.
Toiset pärjätköön omilaan. En ymmärrä muutenkaan toisille tarjoamista.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja ei tule mieleen yhtään ystävää tai tuttavaperhettä/sinkkukaveria jolla ei olisi autoa. Ei kai kukaan tuommoista kadehdi?
Meillä on auto ihan oma, ei rahoitusyhtiön ja vieläpä uudehko Mersu. Ei ole edes tullut mieleen että joku voisi meidän autoa kadehtia 😀 Enkä itsekään kadehdi niitä joilla hienompi/uudempi/kalliimpi auto.
Älä jauha p-skaa, kaikilla muka auto hah, ja varmasti on uudehko Mersu "velkavankkuri", ettei vaan ollu vanha Mazada se
En ole koskaan ostanut autoa edes osavelalla. Aina maksanut pankkikortilla. Kerran oli 9000 taskussa kun sain isältäni käteistä. No se oli vaan yksi auto. On mulla ollut varmaan 10 autoa. Nykyinen 8 vuotta enkä uutena ostanut. En osta koskaan uutta autoa vaan 2-4 vuotta vanhan. Mulla on 80 km työmatka joten auto on vähän pakko olla.
Rahoitusyhtiö omistaa autoni, koska halua sijoittaa rahani johonkin tuottavampaa kuin kulutushyödykkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Rahoitusyhtiö omistaa autoni, koska halua sijoittaa rahani johonkin tuottavampaa kuin kulutushyödykkeeseen.
Leuhkin minäkin rahoitusyhtiön autolla. :D Omaa rahaa ei kannata autoon tosiaan käyttää niin kaun kun rahoitus on lähes ilmaista.
Minulla on kaksi ja ihan itse omistan. Vanhempi on vm 2014, molemmat bemareita.
En ole katellinen kenenkään tyhmyydestä omistaa autonsa itse.
En halua autoa enää. Olen täysin kyllästynyt ajamaan autoa. On niin huoleton olla ilman autoa.
Kaikilla kavereillani on oma auto, osalla useampikin. Ei tarvitse olla kateellinen. Minun autoani ei omista rahoitusyhtiö, pankki tosin omistaa vielä takapenkin ja pari rengasta.