Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkossa on helppoa syrjiä raskauden takia

Vierailija
12.04.2018 |

Hallituksen toimet on suunnattu naisia vastaan. Alle 30-vuotiaille tarjotaan vain lyhyitä määräaikaisuuksia, joten töihin ei ole asiaa naisilla jotka erehtyvät tulemaan raskaaksi; samantien kortistoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten pakko ottaa niitä lyhyitä pätkiä? Itse sanon aina haastattelussa että muu kun vakituinen sopimus ei tule kysymykseen ja kävelen ulos jos se ei käy.

Vierailija
2/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten pakko ottaa niitä lyhyitä pätkiä? Itse sanon aina haastattelussa että muu kun vakituinen sopimus ei tule kysymykseen ja kävelen ulos jos se ei käy.

Eihän kukaan sitten suostu tällaiseen. On taloudellisesti järkevämpää palkata mies, tai etsiä nainen joka suostuu määräaikaiseen ja sen jälkeen palkata mies vakituiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sitten suostu tällaiseen. On taloudellisesti järkevämpää palkata mies, tai etsiä nainen joka suostuu määräaikaiseen ja sen jälkeen palkata mies vakituiseen.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä :D

Vierailija
4/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitiydestä koituneet kulut eivät tulisi kokonaan työnantajan maksettaviksi niin tätä ongelmaa ei olisi.

Verovaroin pitäisi lisääntyneet hoitaa, ei asiaan kuulumattoman yrityksen kassasta.