Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "sossupummi" ja tässä valitan elämääni

Vierailija
12.04.2018 |

Rehelliselle ihmiselle tämä ei ole nannaa. Juuri tänään sain tiedon että lähettämiäni laskuja ei ollut maksettu koska en ollut kuulemma kokonaan saanut laskua valokuvaan (jonka olin lähettänyt). Jouduin siis itse kysymään olivatko he sitä maksaneet koska sain korotetun laskun. Eivät voineet itse ilmoittaa. Syy miksi minä saan korkolaskuja silloin tällöin on masennus ja mt-ongelmat, jotka aiheuttavat sen että en jaksa hoitaa asioitani. Joskus olen maksanut korkoineen olevat laskut itse koska en halua luottomerkintöjä ja se taas on johtanut pikavippeihin ja ruoan laskulle ostamiseen. Toisekseen saan vaihtelevasti sairauspäivärahaa. Joskus väsyn terapia- ja lääkekokeiluihin ja pudottaudun pelkälle tt-tuelle keräämään voimia. Sairaspäivärahasta se päälle tuleva summa verrattuna tt-tukeen lasketaan tuloksi joten se menee suoraan vuokranmaksuun eikä minun tuloni siis nouse ollenkaan. Toisaalta silloin kun en ole sairaspäivärahalla tai hoitosuhteessa niin minulta leikataan 40% tuesta jolloin se on jotain päälle 200 + vuokra. Kyllä tällaisesta elämäntilanteesta tulee onnelliseksi. Täällä kuulemma oikein ihaillaan meidän sossulandialaisten helppoa elämää; haluaako joku minun paikalleni? T. olen raitis ja päihteetön jos joku haluaa myös vetää sen kortin esiin että tt-tukilaiset käyttää aina rahansa alkoholiin ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliseksi yhteiskuntamme on mennyt. Harmittaa, sillä sinunkin tapauksessa voimia ei tuon kaiken säätämisen kanssa tule tietenkään lisää.

En osaa oikein mitään sanoa kuin että toivottavasti jaksat taistella ja äänestää. Jospa joskus saisimme järkevämmän hallituksen, toimivamman yhteiskunnan.

Vierailija
2/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miten raskasta on tuollainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavista kommenteista. Oli pakko purkaa kun harmitti niin paljon tuo laskujen maksamattomuus. Olin tällä kertaa jopa onnistunut lähettämään ne ihan ajallaan ja luulin että kaikki oli ok. Se ei näytä ainakaan heille merkitsevän maksetaanko laskuista normaali vai korotettu summa, mikä sinänsä antaa huolestuttavan kuvan asioiden hoidosta sielläpäin. Ap

Vierailija
4/4 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mukavista kommenteista. Oli pakko purkaa kun harmitti niin paljon tuo laskujen maksamattomuus. Olin tällä kertaa jopa onnistunut lähettämään ne ihan ajallaan ja luulin että kaikki oli ok. Se ei näytä ainakaan heille merkitsevän maksetaanko laskuista normaali vai korotettu summa, mikä sinänsä antaa huolestuttavan kuvan asioiden hoidosta sielläpäin. Ap

Hienoa, että nostat asian täällä esiin. Näistä hölmöilyistä pitää tehdä julkisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme