Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok perua isäviikonloppu tästä syystä?

Vierailija
12.04.2018 |

Lasten pitäisi olla isällä pe-su, isän uudella vaimolla on laskettu aika maanantaina.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä et voi joustaa tossa kohtaa niinkö? Luoja miten lapsellinen oot

Vierailija
2/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin joo....siis oikeesti?

Vierailija
4/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et voi joustaa tossa kohtaa niinkö? Luoja miten lapsellinen oot

Mistä sinä tiedät kuka olen? Jos vaikka olen se isän uusi vaimo enkä entinen?

Vierailija
5/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei.

Tulisin sen varran vastaan, että jos synnytys käynnistyy niin lapset tulevat takaisin mun luo.

Vierailija
6/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mihin ne vanhemmat lapset olis saanut ennen laskettua aikaa... aivan, ei mihinkään. Eli ei ole ok perua, mutta voisin sopia että lapset voi tuoda äidille jos synnytys käynnistyy. Mihinkään varmuuden vuoksi perumisiin en suostuisi. Se uusi vauva kun voi syntyä vasta kahden viikon päästä, tai olla syntynyt jo. Ja tosiaan ydinperheessäkin ne vanhemmat lapset on siinä aina.

Vierailija
7/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meille on lapset tulleet lasketun ajan kieppeilläkin. On vaan sovittu exän kanssa, että tarvittaessa ottaa heidät takaisin.

Vierailija
8/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin lapsen mielipidettä. 

Vierailija
9/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ehkä se on sovittavissa. Jos tuleva äiti on kovin uuvuksissa ja toisaalta exälle ja lapsille sopii, niin hyvin voi vaihtaa viikonloppuja. Jutelkaa.

Vierailija
10/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos lapsi ei synny sinä viikonloppuna? Eikä vielä seuraavanakaan? Aika pitkä tauko tulee sitten isän tapaamisesta...

Vierailija
11/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi perua. Ei ole hyväksi lapsille.

Vierailija
12/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi minulle hyvin

Vierailija
13/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä extrarahaa iskältä kun ei elätä lapsia viikonloppua. Satanen per pää ja pääsette vaikka huvipuistoon

Vierailija
14/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä paskat isät. Kun vauva syntyy niin voi olla, että tulee pitkä tauko isäviikonloppuihin. Näin se menee. Uusi vaimo ei halua vieraita lapsia kylään. Isälläkään ei pahemmin kiinnosta.

Vierailija
15/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä osapuoli ap tässä yhtälössä on, mutta periaatteessa minusta tämä on ihan aikuisten kesken sovittavissa oleva asia. Lasketun ajan ympärillä on monesti aika tukala ja inhottava olo, eikä lapset tietenkään asiaa varsinaisesti auta. Itse ihan ydinperheessäkin olen mielelläni lapsia antanut hoitoon viimeisilläni ollessani. Mutta toisaalta kieltämättä noin ajatellen taukoa voi tulla pidempäänkin.

Vierailija
16/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se joillakin osaa olla vaikeaa sovittaa asiat niin että kaikilla on hyvä elää.

Vierailija
17/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä paskat isät. Kun vauva syntyy niin voi olla, että tulee pitkä tauko isäviikonloppuihin. Näin se menee. Uusi vaimo ei halua vieraita lapsia kylään. Isälläkään ei pahemmin kiinnosta.

Älkää tykätkö, mutta noinhan se menee. Omalla kohdalla vielä siten, että exä tapaa naisystävänsä lapsia enemmän kuin omiaan ja kuskaa harrastuksiin ym, vaikka eivät yhdessä edes asu. Omat lapset ei kiinnosta, kun on uudet ja paremmat, jotka vielä vieraskoreita.

Vierailija
18/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voi. Voihan isä sitten toiste pitää lapsia enemmän. Mulla oli niin nopea synnytys, että ei siinä olisi juuri mutkia matkalla sairaalaan tehdä. Riippuu tietysti siitäkin, että minkä ikäisiä lapset ovat ja kuinka kaukana äiti asuu. Ehkä jotain alle kouluikäisiä ei olisi hyvä alkaa esim keskellä yötä herättämään ja kiireellä kuskaamaan takaisin äidin tykö.

Vierailija
19/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kilpailua taas.

Vierailija
20/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki raskaudet ainakin mennyt enemmän kuin kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Tulee tosiaankin huonossa tapauksessa kovin pitkä väli isompien lasten tapaamiseen. Ja sinne laitokselle pääsin yksinkin ja mies tuli perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme