Mitä tekisit jos Lindström soittaisi ovikelloasi
Kommentit (18)
Halaisin sitä vedet silmissä ja sanoisin kiitos. Niin ja kysyisin että mihin mä pääsen töihin.
Sanoisin mene vi..uun köyhä ja sulkisin oveni, ihmettelisin myös miten on päässyt portista sisään eikä tunnistimet varoittanut tunkeilijan liikkeistä.
Antaisin hänelle Opamoxia ja Venlafaxiinia.
Tietäisin mitä pihviä meillä syötäisiin illalliseksi :)
Hämmästyisin koska meillä ei ole ovikelloa. Koira vois kyllä syödä Lindströmin.
Laittaisin sen polvilleen, junttaisin mulkkuni sen rööriin, vääntäisin korvasta ja sanoisin, vingu isin pikku possu, vingu.
Nimim. syvä joki.
köyhä työtön kirjoitti:
Tietäisin mitä pihviä meillä syötäisiin illalliseksi :)
Ruoka kävelee kotiisi, voiko parempaa ja tuoreempaa palvelua ollakaan. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Halaisin sitä vedet silmissä ja sanoisin kiitos. Niin ja kysyisin että mihin mä pääsen töihin.
Tämä vastaus herätti ajatuksen siitä kuinka hienoa olisi jos Lindström oikeasti ottaisi ja järjestäisi oikealle työttömälle oikean työpaikan. Sen verran luulisi miniteristason miehen kykenevän tekemään oman alan hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastaus herätti ajatuksen siitä kuinka hienoa olisi jos Lindström oikeasti ottaisi ja järjestäisi oikealle työttömälle oikean työpaikan. Sen verran luulisi miniteristason miehen kykenevän tekemään oman alan hommiaan.
Haaveita pitää olla.
Jos kyse on työministeristä, niin mukiloisin sen pysyvästi pyörätuolikuntoon. Sillä tavalla, ettei vehkeetkään enää toimi.
Velottaisin siltä 4,65 euroa ovikelloni kuluttamisesta.
Toivottavasti hän vetäisi taskustaan palkkatukisetelin jolla voi mennä töihin minne vaan.
Hö, mieluummin olisin halunnut sovittaa tuulikaappiini sopivan kokoisen uuden kuramaton.
Töitä kun on jo.
Sanoisin päivää Ministeri, päästäisin muuten sisälle, mutta aina kun päästää sisälle on pelko että syntyy samanlaisia idiootteja kun sinä.
Meillä tulisi olemaan hyvin mielenkiintoinen keskustelutuokio...