Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietotekniikkaasiantuntijoita paikalla?

Vierailija
12.04.2018 |

Minulla on jo kuukauden ajan ollut ihan kummallinen ongelma.

Asun Saksassa. Minulla on VPN, jonka avulla voin katsella USA:n Netflixiä. Suomalainen Netflix ei yleensä toimi, tulee se ilmoitus että käytössäni on "unblocker or broxy."

Nyt VPN kuitenkaan jostain syystä ei toimi. Kun avaan Netflixin tietokoneella ilman VPN:ää, se menee Suomen Netflixiin vaikka asun Saksassa ja toimii loistavasti. Vaikka yhdistän VPN:n vaikka USA:han tai UK:hon, käytössäni on edelleen vain Suomen Netflix (joka toimii). En kerta kaikkiaan tajua mistä on kyse. Eihän tämän pitäisi olla mahdollista? Kyllähän nyt internet, varsinkin ilman VPN:ää, tietää missä maassa minä olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tavuviiva unohtui otsikosta. Anteeksi jo etukäteen.

Ap

Vierailija
2/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sulla palvelun tarjoaja? Onhan se joku saksalainen.. jos sulla on vaikka luurin dna 4g jonka avulla yhdistät koneeseen niin voi olla että sitä kautta hakee Suomen kielen netflixiin.

En tiedä vaikuttaakko jos tietokoneen local "alue" on määritelty suomeksi. Vaihda sekin vaikka briteiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko sitä suomalaisella luottokortilla?

Vierailija
4/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-ukko kirjoitti:

Kuka on sulla palvelun tarjoaja? Onhan se joku saksalainen.. jos sulla on vaikka luurin dna 4g jonka avulla yhdistät koneeseen niin voi olla että sitä kautta hakee Suomen kielen netflixiin.

En tiedä vaikuttaakko jos tietokoneen local "alue" on määritelty suomeksi. Vaihda sekin vaikka briteiksi...

Express VPN:ää käytän ja se on siis ennen toiminut ihan moitteettomasti, olen käyttänyt sitä yli vuoden. Saksalainen O2:sen WLAN on kotona. Chromea käytän nettiselaimena. 

Täytyypä tutkia tuommoista tietokoneen local aluetta. Todella kummallista kyllä kun tämä ongelma alkoi aivan yhtäkkiä 

Vierailija
5/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatko sitä suomalaisella luottokortilla?

VPN:ää? Juu maksan. Samalla kortilla olen maksanut koko ajan. Voiko sekin vaikuttaa?

Vierailija
6/6 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajele píllu paljaaksi ja huuda: "HULAHULA, HULA HULA!", sitten tanssit täysin villisti. Sáno naapurille että tulee katsomaan.

Mielenkiintoinen ehdotus mutta epäilen kyllä vahvasti että se ei ole kovin tehokas ratkaisu tähän pulmaan.