Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Weekend festarit...apua! Yksi kyssäri jollekin joka käynyt!

Vierailija
11.04.2018 |

Mihin aikaan yöllä festarit päättyy suunnilleen pe ja la? Onko ok päästää 16v tytöt kahdestaan? Kulkemisia mietitään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/7 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Helsingin kaupunki on viime vuosina antanut luvan soittaa klo 12 asti, eli sen jälkeen loppuvat. Päästäisin tuon ikäiset, olin itse ensikertaa 16v weekend festivaaleilla kuusi vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!

Vierailija
4/7 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita on hyvin tarjolla

Vierailija
5/7 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi kahdestaan, huumeita ja hulinaa. Hyvä mahdollisuus mennä kokeilemaan jotain tyhmää. Yömyöhällä en antaisi Helsingissä kuljeskella, mene itse katsomaan puoleltayön miltä siellä näyttää. Mene nyt ainakin hakemaan autolla, jos päästät.

Vierailija
6/7 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puolilta öin loppuu. Se, kannattaako tyttöjä päästää kahdestaan riippuu siitä, minkälaisia tytöt ovat. Ovatko tytöt luotettavia ja osaavat huolehtia itsestään vai saatko pelätä, että käyttävät päihteitä. Kuten sanottu, festareilla kuin festareilla on huumeita ja alkoholia saatavilla alaikäisillekin, jos niitä osaa etsiä. Tämä ei ole kuitenkaan syy olla päästämättä tyttöjä, jos he ovat järkeviä nuoria. Olin itse ensimmäisen kerran Weekend esillä 15-vuotiaana kaverini kanssa ja toisen kerran 16-vuotiaana. Molemmilla kerroilla oli kivaa, enkä joutunut pelkäämään itseni tai kaverini puolesta kertaakaan. Festarilaiset ovat loppujen lopuksi aika auttavaista sakkia ja jos esimerkiksi meinaa kaatua festariryrinässä, on aina joku ottamassa vastaan ja auttamassa ylös. Kunhan pitää päänsä kylmänä, ei lähde haahuilemaan omille teilleen, pitää hauskaa ilman päihteitä ja käyttäytyy järkevästi, on festarit väistämättä hyvä kokemus. Voit vaikka hakea tytöt sovitusta paikasta festareiden loppumisen jälkeen autolla, niin omassa tapauksessani tehtiin.

Vierailija
7/7 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako äiti lähteä tuonne, 12-vuotiaitten kanssa? Vai onko nuoriso siellä aivan sekaisin? Millaisen kuvan saa esiteinit festareista? Vedetäänkö siellä tosiaan huumeita? Kertokaa totuus, haluan tietää.