Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muiden ihmisten kanssa seksin harrastaminen suhteen aikana olisi muka väärin?

Ap
11.04.2018 |

En ymmärrä. Fakta on että jokainen ihminen ohjaa itse omaa seksielämäänsä (myös suhteen aikana) ja se ketä joku panee on hänen täysin oma asia ja se ei edes kumppanille kuulu. Miten se on myöskään keneltäkään pois jos kumppani panee muita ja sillä on hauskaa? En usko että he jotka suuttuvat kumppanille siitä että panee muita rakastavat häntä oikeasti koska jos oikeasti ja aidosti rakastaa toista niin pitäisi olla vaan iloinen toisen puolesta jos hänellä on hauskaa ja hän nauttii? Ihminen ei myöskään ole mitään omaisuutta vaikka olisikin suhteessa. Se on ihan ihmisoikeus että jokainen ihminen itse päättää omasta seksielämästään eikä edes kumppanin pidä mennä siihen puuttumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinua ei varmaan haittaisi, vaikka tyttöystäväsi armeijassa ollessaan hoitelisi kaikki muut varuskunnassa olevat miespuoliset? koska keskustelu on turhaa, niin toisen osapuolen ei tarvitse kertoa armeijassa kokemistaan seikkailusta.

Ei haittaisi koska miten se olisi minulta pois?? Asia ei myöskään minulle kuuluisi.

Vierailija
22/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen trolli tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi