Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muiden ihmisten kanssa seksin harrastaminen suhteen aikana olisi muka väärin?

Ap
11.04.2018 |

En ymmärrä. Fakta on että jokainen ihminen ohjaa itse omaa seksielämäänsä (myös suhteen aikana) ja se ketä joku panee on hänen täysin oma asia ja se ei edes kumppanille kuulu. Miten se on myöskään keneltäkään pois jos kumppani panee muita ja sillä on hauskaa? En usko että he jotka suuttuvat kumppanille siitä että panee muita rakastavat häntä oikeasti koska jos oikeasti ja aidosti rakastaa toista niin pitäisi olla vaan iloinen toisen puolesta jos hänellä on hauskaa ja hän nauttii? Ihminen ei myöskään ole mitään omaisuutta vaikka olisikin suhteessa. Se on ihan ihmisoikeus että jokainen ihminen itse päättää omasta seksielämästään eikä edes kumppanin pidä mennä siihen puuttumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaako olet päässyt panemaan?

Vierailija
2/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noinhan se menee. Silti on viisasta jutella asiat kumppanin kanssa niin ei tule yllätyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollu sellainen 100 - 120 seksikumppania. Olen siis 21-vuotias.

Vierailija
4/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noinhan se menee. Silti on viisasta jutella asiat kumppanin kanssa niin ei tule yllätyksiä.

Voi olla viisasta mutta ei pakollista. Jos panen suhteen aikana muita nii asia ei mun kumppanilleni kuulu joten mul ei oo minkäänlaista velvotetta jutella hän kanssa asiasta jos en halua.

Vierailija
5/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollu sellainen 100 - 120 seksikumppania. Olen siis 21-vuotias.

Mielikuvituskumppaneita, arvelen.

Vierailija
6/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärin, jos on sovittu toisin. Silloin rikkoo yhteistä sopimusta.

Vierailija
7/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla viisasta mutta ei pakollista. Jos panen suhteen aikana muita nii asia ei mun kumppanilleni kuulu joten mul ei oo minkäänlaista velvotetta jutella hän kanssa asiasta jos en halua.

Noilla jutuilla sä vaan nolaat itsesi.

Vierailija
8/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on väärin, jos on sovittu toisin. Silloin rikkoo yhteistä sopimusta.

Ei todellakaan ole väärin ja sillä ei oo mitään väliä mitä on sovittu koska oma seksielämä on asia joka ei toiselle kuulu (edes kumppanille) sopimuksista huolimatta. 

Vierailija
9/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se olekaan väärin, jos molemmat on asiasta samaa mieltä ja ollaan sovittu asiasta. Jos toinen odottaa yksiavioisuutta, eikä itse sitä halua, niin ei pidä silloin alkaa suhteeseen.

Vierailija
10/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin edes tarvit parisuhdetta?

Vierailija
11/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se olekaan väärin, jos molemmat on asiasta samaa mieltä ja ollaan sovittu asiasta. Jos toinen odottaa yksiavioisuutta, eikä itse sitä halua, niin ei pidä silloin alkaa suhteeseen.

Tai sit voi vaan harrastaa seksiä muiden kanssa salaa koska asia ei kumppanille kuulu :D

Vierailija
12/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaiset kakarat nyt eivät edes ansaitse parisuhdetta.

Vierailija
13/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit voi vaan harrastaa seksiä muiden kanssa salaa koska asia ei kumppanille kuulu :D

Kyllä sä olet nolo.

Vierailija
14/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa vai avoimessa suhteessa? Onhan noissa vissi ero. Jos olet sopinut nykyisen kumppanin kanssa olevasi parisuhteessa, niin siihen suhteeseen kuuluu vain pari eri te kaksi. Sun arvot ovat näemmä tämän päivän tai sanoisinko tyypillistä viimeisten maailmanaikojen ajattelua. Siihen suuntaan ollaan menossa yhä enemmän ja avoimemmin ja siitä on tulossa yleisesti hyväksyttyä. Tarkoitan siis avoimiin suhteisiin, kimppajuttuihin jne. Eipä ole ennenkuulumatonta, mutta omalta osaltasi vain vahvistat kaikkia "vanhoja ennustuksia" siitä mihin ollaan menossa. Toteutat muinaisia profetioita ihan itse, vaikka et sellaisiin uskoisikaan. 

Vierailija
15/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä. Keksi jotain uutta.

Vierailija
16/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa vai avoimessa suhteessa? Onhan noissa vissi ero. Jos olet sopinut nykyisen kumppanin kanssa olevasi parisuhteessa, niin siihen suhteeseen kuuluu vain pari eri te kaksi. Sun arvot ovat näemmä tämän päivän tai sanoisinko tyypillistä viimeisten maailmanaikojen ajattelua. Siihen suuntaan ollaan menossa yhä enemmän ja avoimemmin ja siitä on tulossa yleisesti hyväksyttyä. Tarkoitan siis avoimiin suhteisiin, kimppajuttuihin jne. Eipä ole ennenkuulumatonta, mutta omalta osaltasi vain vahvistat kaikkia "vanhoja ennustuksia" siitä mihin ollaan menossa. Toteutat muinaisia profetioita ihan itse, vaikka et sellaisiin uskoisikaan. 

Sillä ei ole mitään väliä mitä on sovittu koska jokainen ihminen itse ohjaa omaa seksielämäänsä sopimuksista huolimatta. Ja vaikka ois mitä sovittu nii se ketä joku panee on hänen täysin oma asia ja se ei kumppanille kuulu. Koittakaa nyt ymmärtää jo? Mikä on niin vaikeeta?

Vierailija
17/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, tämä sama trolliko taas vai joku uusi samanhenkinen...

Vapaat suhteet on ihan oma lukunsa, sen täytyy silloin olla ok molemmille osapuolille. Useimmat ei pidä ajatuksesta, että toinen nussisi muiden kanssa, ja silloin sitten sovitaan ettei niin tehdä ja siitä pidetään kiinni.

Ja totta helvetissä se kuuluu toiselle mm. tautiriskien vuoksi, jos toinen (pahimmillaan salaa) höyläilee ympäriinsä...

Avoimuus on se a ja o. Jos kummallekin on ok, että naidaan muita, niin mikä siinä sitten on ongelma, ei mikään. Jos taas on vapaan suhteen ihmisiä niin ei varmaan kannata mennä suhteeseen yksiavioisen kanssa ja sitten itkeä että mitä se kumppanille kuuluu kenen kanssa nussin... Jeesus sentään.

Vierailija
18/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja nyt luin ketjun läpi, todellakin on tämä sama trolli

https://www.vauva.fi/keskustelu/3125683/milla-perusteella-suhteen-aikan…

17

Vierailija
19/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se olekaan, paitsi jos on toisin sovittu, joko suoraan tai implisiittisesti. Jos on sovittu, että ei deittailla muita tai harrasteta seksiä muiden kanssa, niin silloin se on toisen luottamuksen pettämistä.

Yleensä ihmiset implisiittisesti olettavat, että parisuhde on monogaminen. Väärinkäsitysten välttämiseksi kannattaa siis nimenomaisesti sopia, että saa harrastaa seksiä myös muiden kanssa, jos niin haluaa tehdä.

Vierailija
20/22 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei varmaan haittaisi, vaikka tyttöystäväsi armeijassa ollessaan hoitelisi kaikki muut varuskunnassa olevat miespuoliset? koska keskustelu on turhaa, niin toisen osapuolen ei tarvitse kertoa armeijassa kokemistaan seikkailusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme