Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän mulla oo TSS:ää???

Vierailija
11.04.2018 |

Tuli junassa yhtäkkiä sellanen pahan olon aalto ja tosi kipee olo, päätä särkee, hengitys raskasta, huimaa ja sellanen olo kuin oisin flunssassa. Mulla on kuukautiset ja tamponi sisällä. Myös eilen oli päänsärkyä. Ajattelin eka et nää liittyis vaan kuukautisiin tai raudanpuutteeseen ku oon syöny rautaa ehkä vähän huonosti lähikuukausina. Nyt kuitenkin muistin tos tss:n ja alko pelottaa. Ainiin mahassakin kiertää ikäänku ois tulossa ripuli (tosin seki kai mulla menkkojen aikana iha suht yleistä). Kai tss oireet huomaa selkeesti? Nyt ku pääsin raikkaseen ilmaan ulos niin oloki jo vähän helpottu. Silti edelleen särkee päähän ja huimaa, sattuu mahaan jne. Onko nää vaa menkoista? Mulla on menkat vasta viimekuukausina muuttunu tällasiksi oirehtiviksi (jonka takia eka ajattelinki anemiaa).

Nyt oon kuitenki menossa tärkeelle luennolle enkä ehdi käydä kaupassa siteitä ostamassa ja ainoot suojat mitä on mukana on nää tamponit. Voinko ottaa ihan rennosti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii mä nukuin 10h yöunet et sen ajan oli sama tamponi sisällä yöllä. Nyt kuitenki tietenki oon jo vaihtanu uuden. Mutta mulla on kyl ennenki ollu tällee koko yön vaikka se 8h raja ylittyyki.

Ap

Vierailija
2/4 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä? Enkai mä nyt huomaamattani voi kuolla? Tai siis kai sen tajuaa sit ku on oikeesti hätä sairaalaan(jos olis tss)?

Ap

Vierailija
4/4 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pitkä tamponit vaihtoväli, joten en poissulkemisi riskiä tsslle. Miksi olet pitänyt sitä noin kauan? Tamponi kuuluu vaihtaa n 4h välein ja yöllä kannattaa pitää sidettä jos nukkuu noin kauan tai herätä välillä vaihtamaan se. Menisin lääkäriin.