Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka tekee samat kirjoitusvirheet uudestaan ja uudestaan

Vierailija
11.04.2018 |

Tosin tässä pitää ottaa huomioon että minä ja ystäväni emme ole natiiveja englanninpuhujia. Me viestittelemme sekä toisillemme että porukassa kirjoittaen (siis netin välityksellä) ja kiinnitän jatkuvasti huomiota siihen että hän kirjoittaa jopa jotkin helpotkin sanat väärin. Kuten parents - parrents. Kyseessä kolmekymppinen nainen. Ihan ok minusta että ei tiedä viihteellä käyttämäänsä kieltä kokonaan, mutta itseäni mietityttää tuo kiinnostamattomuus siihen että asiassa voisi kehittyä. Vähän tuntuu turhalta nillitämiseltä minun puoleltani, mutta asia kuitenkin mietityttää välillä. Ja kerran minä olen korjannut/huomauttanut häntä, vain yhden kerran, ja tuonkin sanan hän yhä kirjoittaa väärin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että teillä on lukihäiriö.

Vierailija
2/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko opettaa minulle englantia? Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti muiden asioita...te ootte kyllä outoja. Miten teillä riittää aikaa ja energiaa moiseen?? Saati mielenkiintoa? Todella erikoista.

Vierailija
4/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia äidinkielenä puhuvilla tuollaisia virheitä näkee usein. Johtunee siitä että he oppivat kielen ensisijaisesti kuulemalla ja puhumalla, suomalaiset lukemalla ja kirjoittamalla.

Vierailija
5/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei asu korvien välissä raivohullu kielenopettaja punakynineen.

Vierailija
6/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti muiden asioita...te ootte kyllä outoja. Miten teillä riittää aikaa ja energiaa moiseen?? Saati mielenkiintoa? Todella erikoista.

No joo sanoin kyllä aloituksessa että ehkä vähän turhasta nillitän. Tai ehkä minulla on jokin alitajuntainen muu syy ja nuo kirjoitusvirheet vaan on sellainen silmiinpistävä asia johon takerrun. Kuitenkin minusta olisi hienoa ihmisen itsensä kannalta osata puhua kieltä mahdollisimman sujuvasti, koska siitä voi olla hyötyä vaikkapa työtä hakiessa. 

Vierailija
7/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitään toistavat ovat kehityskyvyttömiä tolvanoita.

Vierailija
8/8 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aina toi allways - always. Ihan isot pomotkin kirjoittavat väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän