Ulkomaalainen nainen ja suomalainen puoliso
Minkälaisia tuntemuksia teille nousee ensimmäisenä mieleen kun kuulette, että ulkomaalaisella naisella on suomalainen mies/suomalainen sukunimi?
Minä ulkomaalaisena naisena saan paljon kyselyitä töissä mieheni kansalaisuudesta. Nyt mietin, että olenko muiden silmissä jotenki parempi ihminen tai työkaveri jos mieheni on suomalainen?
Kommentit (13)
mielenkiintoa toisesta kulttuurista. ihmeellista että ihmiset eri puolelta maailmaa voivat löytää toisensa
Jos nainen on muslimi, lähtölaskenta kunniamurhaan on perheessä alkanut.
Uskoisin, että voimakkaimpia tunteita ja ennakkoluuloja herättää aasialaiset naiset, jotka ovat naimisissa suomalaisen miehen kanssa.
Positiivisia tunteita tietenkin, kun suomalainen mies on onnistunut "viemään" toiselta heimolta naaraan. Biologista sodankäyntiähän rotujenväliset suhteet ovat.
Luultavasti olet paremmin hyväksytty, koska sinulla on suomalainen mies. Mutta vielä luultavammin ihmiset suhtautuvat sinuun persoonana. Muu sitten häviää. On tietysti ihmisryhmä jolle yksilö edustaa jotain ryhmää kokonaisuudessaan.
Kulttuuriero on pienempi jos puoliso on asuinmaasta.
88889 kirjoitti:
Länsi-Afrikasta kotoisin.
-ap
En ole mikään rasisti mutta pisteet vähän laski. Sori.
Vierailija kirjoitti:
88889 kirjoitti:
-ap
Ihme tyyppi. Mulla kaverina Nigerialainen ihana nainen! Miksi pisteet laski? Siksi koska tulee länsi-Afrikasta? 😁haha
Marjukkelis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
88889 kirjoitti:
-ap
Ihme tyyppi. Mulla kaverina Nigerialainen ihana nainen! Miksi pisteet laski? Siksi koska tulee länsi-Afrikasta? 😁haha
Tarkoitat nigerialainen? Miksi kansallisuuksien kirjoittaminen oikein on niin käsittämättömän vaikeaa?
ohis, suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Positiivisia tunteita tietenkin, kun suomalainen mies on onnistunut "viemään" toiselta heimolta naaraan. Biologista sodankäyntiähän rotujenväliset suhteet ovat.
Hei mies!
Olen Ranskasta ja ei kukaan ole ihmetellyt. 20 vuotta olemme olleet yhdessä.
Mistä maasta tulet?