Lopetan miesten kanssa, nyt riitti
Miehiä on ollut erilaisia, mutta monin eri tavoin huonoja ja ilkeitä.
Yhdellä oli salaa suhde alaikäisen pikkusiskoni kanssa heti minun jälkeeni.
Yksi jätti kun löysi paremman, olisi kyllä pitänyt mut myös seurustellen tämän toisen kanssa, jos olisin suostunut.
Yksi pahoinpiteli, onneksi lähdin kerralla.
Yksi tartutti klamydian, söin monta kuuria antibioottia "bakteerivaginoosiin", kun hän valehteli ettei n-ssi muita naisia.
Yksi soittelee vieläkin, että "kaipaanko sitä mitä meillä oli", seurustelee nykyään.
Kaikkia vähäisemmin huonoja en jaksa luetella.
Kai niitäkin on pari ollut, joiden kanssa ei ole ollut mitään kauheita ongelmia, mutta kun en osaa kerran hyviä miehiä valita, niin parempi mun pysyä erossa niistä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte ja miksi valitsette jännittäviä miehiä?
Tuntuu, että ne valitsee mut. Noista osa oli sellaisia että itsesuojeluvaiston olisi pitänyt reagoida, mutta osasta ei mistään vihjeistä arvannut pahaa luontoa. Ehkä isäni oli vähän narsistinen ja siksi taivun sellaisia yksilöitä kohti luonnostaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että ne valitsee mut. Noista osa oli sellaisia että itsesuojeluvaiston olisi pitänyt reagoida, mutta osasta ei mistään vihjeistä arvannut pahaa luontoa. Ehkä isäni oli vähän narsistinen ja siksi taivun sellaisia yksilöitä kohti luonnostaan. Ap
Oletko aina uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina uhri?
En oikein ymmärrä kysymystä. En? Mutta silloin, kun minua on kohdeltu huonosti, niin kyllä (ks. yllä luetellut). Monissa kohdissahan mies kohtelee huonosti uutta naistaan yrittämällä vehdata edellisten naisten kanssa. Olen miesten selkärangan puutteeseen leipääntynyt. Ap
Noin puolessa tapauksissa muut naisetkin oli outoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina uhri?
Jotkut ovat.
Heistä se uhrius näkyy kauas ja hyvää uhria etsivät löytävät heidät helposti.
Syynä tällaiselle uhriksi päätymiselle voi olla esim narsistinen vanhempi, joka kasvattaa lapsestaan alistuvan ja tuhoaa hänen itsetuntonsa.
Jos kerta toisensa jälkeen valitsee väärin, kannattaa ehkä miettiä mieskriteereitään. Tai peräti itse lähestyä toisenlaisia miehiä. No, se taitaa kuitenkin olla liikaa naisita vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on ollut erilaisia, mutta monin eri tavoin huonoja ja ilkeitä.
Yhdellä oli salaa suhde alaikäisen pikkusiskoni kanssa heti minun jälkeeni.
Yksi jätti kun löysi paremman, olisi kyllä pitänyt mut myös seurustellen tämän toisen kanssa, jos olisin suostunut.
Yksi pahoinpiteli, onneksi lähdin kerralla.
Yksi tartutti klamydian, söin monta kuuria antibioottia "bakteerivaginoosiin", kun hän valehteli ettei n-ssi muita naisia.
Yksi soittelee vieläkin, että "kaipaanko sitä mitä meillä oli", seurustelee nykyään.
Kaikkia vähäisemmin huonoja en jaksa luetella.
Kai niitäkin on pari ollut, joiden kanssa ei ole ollut mitään kauheita ongelmia, mutta kun en osaa kerran hyviä miehiä valita, niin parempi mun pysyä erossa niistä.
Pisteet tuosta. Olisipa kaikki miehistä valittavat täällä noin suorapuheisia ja vastuullisia.
Onpas täällä taas ilkeitä kommentteja.
Ehkä tosiaan kannattaa miettiä, miksi juuri sinulle on osunut noin monta huonoa miestä. Ja jättää se seuraavan etsintä myöhemmäksi, kunnes luotat itseesi sen verran, että osaat valita paremmin. Tsemppiä!
M34
Mistä miehen naamasta näkee että se on huono? Lyökö se heti baaritiskillä turpiin? Kertoo että niin btw. aion sitten pettää ensi tilassa? Moni täys kammotus on aluksi oikein erityisen ihana. Ja monesta kukaan ulkopuolinen ei uskoisi että tuo kiva mies on kamala kodin seinien sisäpuolella. On niin infantiilia tuo että naiset jättää hyvät miehet valitsematta, kun suurin osa naisista koko ajan kuvittelee seurusteluvaiheessa niitä hyviä miehiä. Ja te palstamiehet, ETTE oli niitä hyviä miehiä vaikka kuinka niin kuvittelette. Että teidät valitsemalla tilanne ei todellakaan paranisi. Nainen saisi vain täyden mulkeron joka on nössö. Eikä mitään muuta eroa näihin paljon puhuttuihin j-miehiin. Samanlaisia naisia esinneellistäviä tunnevammaisia, vain saamattomassa ja vetäytyvässä paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehen naamasta näkee että se on huono? Lyökö se heti baaritiskillä turpiin? Kertoo että niin btw. aion sitten pettää ensi tilassa? Moni täys kammotus on aluksi oikein erityisen ihana. Ja monesta kukaan ulkopuolinen ei uskoisi että tuo kiva mies on kamala kodin seinien sisäpuolella. On niin infantiilia tuo että naiset jättää hyvät miehet valitsematta, kun suurin osa naisista koko ajan kuvittelee seurusteluvaiheessa niitä hyviä miehiä. Ja te palstamiehet, ETTE oli niitä hyviä miehiä vaikka kuinka niin kuvittelette. Että teidät valitsemalla tilanne ei todellakaan paranisi. Nainen saisi vain täyden mulkeron joka on nössö. Eikä mitään muuta eroa näihin paljon puhuttuihin j-miehiin. Samanlaisia naisia esinneellistäviä tunnevammaisia, vain saamattomassa ja vetäytyvässä paketissa.
Mutta miksi, oi miksi...?
Vireheestä seuraavaan kirjoitti:
Jos kerta toisensa jälkeen valitsee väärin, kannattaa ehkä miettiä mieskriteereitään. Tai peräti itse lähestyä toisenlaisia miehiä. No, se taitaa kuitenkin olla liikaa naisita vaadittu.
Mitä on ne "toisenlaiset"? Kaikki miehet (ja naisetkin) on erilaisia, yksilöitä. Jos joku vaikuttaa kivalta, mistä tietää milloin se on esitystä ja jotain yllättävää tulee paljastumaan?
Mulla ei esimerkiksi ole ollut mitään tiettyjä kriteerejä ulkonäölle, mieheni on kaikki olleet hyvin erinäköisiä ja -tyyppisiä keskenään. Suhteet ovat alkaneet niin että tullaan hyvin juttuun eikä mitään suurempia ongelmia ole - kunnes niitä sitten tulee, koska osa toisen luonteesta ja tavoista ei selviä ennen kuin kokeilee olla suhteessa hänen kanssaan.