Minkä takia kiinnostun vanhemmista miehistä? Ja kannattaako ryhtyä suhteeseen 20 vuotta vanhemman kanssa?
Olen itse 33 ja nyt ihastunut 50-vuotiaaseen.
Kertokaa miksi kannattaa olla vanhemman kanssa 🤔
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, jossain vaiheessa vanhuus alkaa ällöttää.
Aina voi vaihtaa. Mutta junioreilta ei saa kuin teininylkytystä. Kokenut herrasmies tietää mistä naiset tykkää. Kokemus kertyy ajan myötä.
Tietyn ikäisenä se tuntuu jännältä. Ja onhan niillä jo muka elämä hallussa. Itsekkin ihastuin 30 vuotiaana lähes 50 vuotiaaseen. Jos hän olisi näyttänyt vihreää valoa, olisin lähtenyt tämän kelkkaan. Heillä kuitenkin jo yleensä perhe ja omaisuutta, eli nämä painaa melkoisen paljon. Nyt 47 vuotiaana puistattaa ajatus lähes 70 vuotiaasta kalman hajuisesta papasta. . Hyi saat....
Vierailija kirjoitti:
Tietyn ikäisenä se tuntuu jännältä. Ja onhan niillä jo muka elämä hallussa. Itsekkin ihastuin 30 vuotiaana lähes 50 vuotiaaseen. Jos hän olisi näyttänyt vihreää valoa, olisin lähtenyt tämän kelkkaan. Heillä kuitenkin jo yleensä perhe ja omaisuutta, eli nämä painaa melkoisen paljon. Nyt 47 vuotiaana puistattaa ajatus lähes 70 vuotiaasta kalman hajuisesta papasta. . Hyi saat....
Ei me papat kalmalle haista vaan Mennenille me tuoksutaan. Kysypä vain Erikalta kuinka hyvää tekee, kun kesäkatusetä pumppaa ja tangokuningatar-tyttönen saa uikuttaa alla. Älä tuomitse ennen kuin olet kokeillut!
Nuoret ei osaa kun pelaa pleikkaa ja juoda ES:ää.. Ei ne ymmärrä seksistä mitään ja vaikka ymmärtäisivät ei heidän terveys riitä siihen.
Ap:n kysymykseen: kannattaa olla jo pelkästään perinnön takia. Ja leskeneläkkeen. Köyhää ei yksinkertaisesti kannata ottaa. Kun ukko maatuu, on sulla vielä puumaikä kovimmillaan ja voit sitten itse tehdä samankaltaista hyväntekeväisyyttä nuoremmille.
eivät ne rikkaat miehet enää vanhene kun on kaikenlaisia hoitoja. viime viikollakin oli 46v mies asiakkaana joka näytti 28-30 vuotiaalta.
olen siis 26v nainen joka on isossa eurooppalaisessa pankissa töissä tehtävinä mm uhnw henkilöitten varainhoito.
Rakkaus on kummallsunen asia. Itse ihastuin 36 -vuotiaana 59 -vuotiaaseen mieheen. Työkavereita oltiin ollut jo muutama vuosi. Sitten vain tajusin tykkääväni. Hiljaa ihastelin pari vuotta. Sattui sitten niin, että olimme yhteisissä bileissä ja hänkin kiinnostui minusta. Nyt olemme yhdessä. Olen 39v, hän 62v. Molemmilla lapset tehtynä eikä ole mitään yhteistä perhettä tarkoitus perustaa. Tapaillaan ja soitellaan. Tunne on niin hyvä.
Ei kannata, jossain vaiheessa vanhuus alkaa ällöttää.