Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä, voisitko kertoa missä siskoni kihlasormus on

Vierailija
10.04.2018 |

Joka paikka on etsitty eikä löydy.
Kiitos

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näky, että lumen alla. Olisko pudonnut?

Vierailija
2/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kaapin alla, jos ei löydy minkään kaapin alta, on pudonnut ulos, eikä löydy ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäällä hyllyllä, rasiassa.

Vierailija
4/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa.

Vierailija
5/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy lipaston ylälaatikossa, muttei siskosi. Pudonnut ja joku löytänyt?

Vierailija
6/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuli vaihtoehtoja :)

Vierailija
7/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on käsilaukussa.

Vierailija
8/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei sen kaniin. Ei vais, se on patjojen välissä.

Vierailija
9/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vain tunne että koko sormusta ei edes ole.

Vierailija
10/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörkan kanikonttorissa

Vierailija
11/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jän-nämiehen yöpöydällä.

Vierailija
12/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Siskosi on myynyt sen. Tai pantannut. Joka tapauksessa siis vaihtanut sen rahaan. Ja nyt vain väittää että se on kadonnut. Sai rahat, menetti sormuksen... eikä sormuksen menettäminen häntä yhtään haittaa, koska sen mieshän sen sormuksen oli ostanut ja sen mieshän sille ostaa uuden sormuksen. Ja sen uudenkin sormuksen siskosi voi joskus vuosien päästä "hukata" eli vaihtaa rahaksi.

Näinhän naiset itselleen rahaa hankkivat.

Okei... ehkä sun sisko ei oo näin tehnyt. Mutta kyllä vain, jotkut näin tekee. Aikamoinen wt/av/noita-akkamainen tapa.

Ehkä jo arvasit että minä olen mies. Ja ehkä jo arvasit että olen tuntenut lukuisia naisia (x-kumppaneita ja mitälietuttavia) jotka on tehnyt tälläistä tosi paljon. Ja ehkä jo arvasit että en enää koskaan perkele aio seurustella! Ja ehkä jo arvasit että mua v-tuttaa aivan s--tanasti! V-ttu!

Vierailija
13/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Siskosi on myynyt sen. Tai pantannut. Joka tapauksessa siis vaihtanut sen rahaan. Ja nyt vain väittää että se on kadonnut. Sai rahat, menetti sormuksen... eikä sormuksen menettäminen häntä yhtään haittaa, koska sen mieshän sen sormuksen oli ostanut ja sen mieshän sille ostaa uuden sormuksen. Ja sen uudenkin sormuksen siskosi voi joskus vuosien päästä "hukata" eli vaihtaa rahaksi.

Okei... ehkä sun sisko ei oo näin tehnyt. Mutta kyllä vain, jotkut näin tekee. Aikamoinen wt/av/noita-akkamainen tapa.

Ehkä jo arvasit että minä olen mies. Ja ehkä jo arvasit että olen tuntenut lukuisia naisia (x-kumppaneita ja mitälietuttavia) jotka on tehnyt tälläistä tosi paljon. Ja ehkä jo arvasit että en enää koskaan perkele aio seurustella! Ja ehkä jo arvasit että mua v-tuttaa aivan s--tanasti! V-ttu!

=D=D=D

Vierailija
14/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan kylän gigolon kaulaketjussa, eikä ole ainut sormus karvarinnan helyssä.

Vierailija
15/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai menit sellasen akan kanssa naimisiin? ;)

Vierailija
16/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikalla auton vieressä

Vierailija
17/17 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miepä povasin ja kovasti mustaa näyttää kortit.

Jätkiä ja kuninkaita essiin nousoo ja eppäilys herrää et herrojen kans marjaan oot eksyny.

Musta herra, patakuningas keskellä pöytää seisoo ja olisko käyny Sipilä kylässä tai joku muu hallituksen keisari.

Takasi ei tule ja turha on pyyvellä. Minkä herrat vie, se on kavoksissa ainiaan, sano mun sanoneen.