Näkijä, voisitko kertoa missä siskoni kihlasormus on
Kommentit (17)
Jonkun kaapin alla, jos ei löydy minkään kaapin alta, on pudonnut ulos, eikä löydy ikinä.
Näkyy lipaston ylälaatikossa, muttei siskosi. Pudonnut ja joku löytänyt?
Hohhoijaa. Siskosi on myynyt sen. Tai pantannut. Joka tapauksessa siis vaihtanut sen rahaan. Ja nyt vain väittää että se on kadonnut. Sai rahat, menetti sormuksen... eikä sormuksen menettäminen häntä yhtään haittaa, koska sen mieshän sen sormuksen oli ostanut ja sen mieshän sille ostaa uuden sormuksen. Ja sen uudenkin sormuksen siskosi voi joskus vuosien päästä "hukata" eli vaihtaa rahaksi.
Näinhän naiset itselleen rahaa hankkivat.
Okei... ehkä sun sisko ei oo näin tehnyt. Mutta kyllä vain, jotkut näin tekee. Aikamoinen wt/av/noita-akkamainen tapa.
Ehkä jo arvasit että minä olen mies. Ja ehkä jo arvasit että olen tuntenut lukuisia naisia (x-kumppaneita ja mitälietuttavia) jotka on tehnyt tälläistä tosi paljon. Ja ehkä jo arvasit että en enää koskaan perkele aio seurustella! Ja ehkä jo arvasit että mua v-tuttaa aivan s--tanasti! V-ttu!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Siskosi on myynyt sen. Tai pantannut. Joka tapauksessa siis vaihtanut sen rahaan. Ja nyt vain väittää että se on kadonnut. Sai rahat, menetti sormuksen... eikä sormuksen menettäminen häntä yhtään haittaa, koska sen mieshän sen sormuksen oli ostanut ja sen mieshän sille ostaa uuden sormuksen. Ja sen uudenkin sormuksen siskosi voi joskus vuosien päästä "hukata" eli vaihtaa rahaksi.
Okei... ehkä sun sisko ei oo näin tehnyt. Mutta kyllä vain, jotkut näin tekee. Aikamoinen wt/av/noita-akkamainen tapa.
Ehkä jo arvasit että minä olen mies. Ja ehkä jo arvasit että olen tuntenut lukuisia naisia (x-kumppaneita ja mitälietuttavia) jotka on tehnyt tälläistä tosi paljon. Ja ehkä jo arvasit että en enää koskaan perkele aio seurustella! Ja ehkä jo arvasit että mua v-tuttaa aivan s--tanasti! V-ttu!
=D=D=D
Näyttäisi olevan kylän gigolon kaulaketjussa, eikä ole ainut sormus karvarinnan helyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kai menit sellasen akan kanssa naimisiin? ;)
Miepä povasin ja kovasti mustaa näyttää kortit.
Jätkiä ja kuninkaita essiin nousoo ja eppäilys herrää et herrojen kans marjaan oot eksyny.
Musta herra, patakuningas keskellä pöytää seisoo ja olisko käyny Sipilä kylässä tai joku muu hallituksen keisari.
Takasi ei tule ja turha on pyyvellä. Minkä herrat vie, se on kavoksissa ainiaan, sano mun sanoneen.
Tuli näky, että lumen alla. Olisko pudonnut?