Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun antaa ilmaiseksi tavaraa, niin odottaisi edes kiitosta.

Vierailija
10.04.2018 |

Paikkakunnallamme on Facebookin roskalava-ryhmä, jossa saa luovuttaa eteenpäin kaikkea, mitä itse ei tarvitse. Yleensä (ei aina) hakija osaa sanoa kiitoksen hakiessaan tavaraa, ja siitä tulee antajalle ihan hyvä mieli. Usein on kuitenkin niitä, jo

Tässä juuri annoin eteenpäin vanhan mutta toimivan minulle tarpeettoman kodinkoneen. Äiti pisti ala-asteikäisen lapsen ovelle hakemaan sitä, ja itse odotti auton kanssa kulman takana. En odottanutkaan, että lapsi osaisi kiittää, mutta eipä kuulunut äidiltäkään kiitosta Facebookin kauttakaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tavaraa pois roskalavalla. Usein jätän asuntoni ulkopuolelle. Ei minulla ole mitään intoa tavata tavaran hakijaa tai kärttää hänen kiitoksia. Hyvä vaan kun vie pois. :)

Vierailija
22/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin roskalavalla oli joskus ilmoitus joka pääsi huumoripljäyksenä Hymy-lehteenkin. Valitettavasti en enää löydä sitä uutista.

Eräs nainen haki ilmoituksessaan uunipeltiä, kännyköitä, läppäreitä, taulu-tv:tkin kelpaa, sekä vaatteet teini-ikäiselle tytölle ym. ym. Ne sai tuoda hänen ulkoportailleen, mutta ovikelloa ei saanut soittaa, vain laittaa vain viesti, että tietää hakea ne sisään. 

Kurikassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäälainen myyminen netissä ei kiinnosta. Niin ihmeellisiä ihmisiä on tullut vastaan näissä merkeissä. Kerran myin stereot. Hintaa oli joku 50-60€ muistaakseni. Hyvät erillislaitteet kyseessä. Oli niin kalliit ostajan mielestä että kaupanteon hetkellä mun olis pitäny hyvittää bensarahat ostajalle. Tuli niinkin kaukaa kuin 18km päästä. Tapa se on tuokin tinkiä...tää nyt vaan yksi esimerkki. Yleensä viikonloppuisin kännissä ihmiset tinkii ja pyytää kympin tavarasta puolta alennusta ja vielä pitäisi viedä jonnekin 50km päähän kun eivät itse pääse. Voi helvetti että joillakin ei ole todellisuuden tajua.

Vierailija
24/28 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäälainen myyminen netissä ei kiinnosta. Niin ihmeellisiä ihmisiä on tullut vastaan näissä merkeissä. Kerran myin stereot. Hintaa oli joku 50-60€ muistaakseni. Hyvät erillislaitteet kyseessä. Oli niin kalliit ostajan mielestä että kaupanteon hetkellä mun olis pitäny hyvittää bensarahat ostajalle. Tuli niinkin kaukaa kuin 18km päästä. Tapa se on tuokin tinkiä...tää nyt vaan yksi esimerkki. Yleensä viikonloppuisin kännissä ihmiset tinkii ja pyytää kympin tavarasta puolta alennusta ja vielä pitäisi viedä jonnekin 50km päähän kun eivät itse pääse. Voi helvetti että joillakin ei ole todellisuuden tajua.

Tämä.

”Joudun tulee autolla x kilsan takaa, kai sä nyt bensarahat tinkaat ja molempiin suuntiin tottakai?”

Siis mitvit..

Vierailija
25/28 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeriloinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

”Joudun tulee autolla x kilsan takaa, kai sä nyt bensarahat tinkaat ja molempiin suuntiin tottakai?”

Siis mitvit..

Minun olisi pitänyt kerran hakea _kaupunginosakirppiksellä_ myyty varaosa sadan kilometrin päästä, koska se ei ollutkaan sopiva.

Vierailija
26/28 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin suuren määrän myyntikelpoista ja hyvälaatuista tavaraa Kierrätyskeskukseen. Toinen tavaroita noutanut oli kohtelias ja toinen haukkui minut siitä, etteivät tavarat olleet laatikoissa, pudotti tuotteen käytävälle ja jätti siihen ja kritisoi minua toisen kuljettajan kuullen. 

Törkeä öykkäri. 

Kaikilla ihmisillä ei ikävä kyllä ole käytöstapoja.

Vierailija
27/28 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa pahoittaa mielensä noin pienestä?

Vierailija
28/28 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First World Problem.