Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte löylyvetenne?

Toukokuunkruunu
10.04.2018 |

Oon muuttanut omaan omistusasuntoon ja nyt haluaisin järjestää kunnolliset tuparit. Siihen kuuluisi ainakin kuoharia ja koska mulla on myös oma sauna (ei yhteinen) voisin myös lämmittää vieraille saunan. Ongelmana on enää se etten löydä mistään kaupasta löylyvettä. Mistä saatte sitä, haluaisin sellaisen sopivan kokoisia että ainakin neljä ihmistä voisi saunoa sellaisilla kohtuullisilla löyilyillä (en tykkää semmoisista kovin kuumista löylyistä vaan sellaisesta just sopivasta) En siis etsi mitään kamalan isoja pulloja tai kanistereita vaan mukavan kokoisia.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan kans nettikaupasta isot erät suolaista löylyvettä ulkomailta, yleensä Teheranista ja kotiinkuljetuksella. Maksaa vain noin 10 000 euroa vuodessa.

Vierailija
62/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei käytetä löylyvettä. Uskomatonta, että jengi vielä 2018 raahaa pullokaupalla kotiin löylyvettä. Jos sitä ilmankosteutta haluaa, niin sitten voi kukin omaa hikeään sinne heittää ja minä luomu-äiti tietysti rintamaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan kaikkein halvimmalla löylyvettä saa jäteveden puhdistamolta kun hakee omalla ämpärillä ja kulkee bussilla. Jotain pari sataa euroa per keikka.

Vierailija
64/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perrieriä

Vierailija
65/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen aina lapsen uimakoulun aikana salaa ämpärillisen uima-altaan kloorivettä kotiin löylyvedeksi. Ei tule maksamaan yhteensä enempää kuin lapsen uimakoulun hinnan, koska en itse käy uimassa. Tai joskus harvoin käyn ja se tekee vain 5 euroa. Silloin otan mukaan vähän isomman ämpärin.

Vierailija
66/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän löylyveden sijasta fairya, vain pieni pisara riittää ja sitä saa helposti naapurin pekalta.

Vierailija
67/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina ruotsinlaivalta uusia ihania hajuvesiä, joita pirskottelen kotona saunoessa kiukaalle.

Vierailija
68/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon opiskelija ja mul on kerran viikossa saunavuoro. Opintoraha on aika pieni niin ostan yleensä kirpparilta. Joskus kun haluun hemmotella itseäni niin syön sit kaurapuuroo sen viikon ja haen löylyveden perjantaina koulun jälkeen Stockalta. Kun pidetään saunailtoja kavereitten kanssa niin kaikki kyl tietää et se on OLM.

Vierailija
69/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi toimiva löylyveden toimitussopimus kiinalaisen nettikaupan kanssa. Löylyveden välittäjä toimittaa löylyveden suoraan meidän kylppärin vesihanoihin lauantaisin kello kuudesta kahdeksaan. Ei tarvitse kuin hanasta vääntää, aatelkaa! Maksaa vain 1600 euroa kuukaudessa.

Vierailija
70/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan oma perinteinen löylyvedenhankintarituaali. Rakennamme talvella koko perheen voimin lumiukkoja ja viemme ne saaveissa saunalle sulamaan löylyvedeksi. Ei maksa mitään, paitsi saavien hinnan.

Vierailija
71/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis mitä?!? :D Ootteko oikeesti tosissanne? Valaiskaa nyt joku tyhmää, ostaako joku oikeesti jotain erillistä löylyvettä? Vai puhutteko niistä pienistä eri tuoksua sisältävistä pulloista jota lisätään ihan normaaliin vesijohtoveteen?

Vierailija
72/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen Venäjältä Eldankajärven jäätä, sulatan ja käytän.

Mitä sitä sulattelemaan? Sulaahan se siinä kiukaan päällä.

Vierailija
73/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sama tyyppi joka tekee 95% avauksista? Täydellisesti idiootti tai sitten loistava mielikuvitus.

Vierailija
74/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ulkomaille ei meinaa saada löylyvettä niin millään. Olen rakennuttanut saunan omalle patiolle ja siinä on Helon kiuas mutta ei sille voi mitään kalkkipitoista johtovettä heittää. Olen ajatellut seuraavalla kerralla Suomessa käydessäni ottaa pakettiauton kyytiin häkkikuutiollisen pehmeää järvivettä mökiltä.

Vierailija
75/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sama tyyppi joka tekee 95% avauksista? Täydellisesti idiootti tai sitten loistava mielikuvitus.

Sanoman toimittajat tekevät suurimman osan provokatoorisista avauksista klikkien takia.

Vierailija
76/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos otat ämpärin ja kauhan ja otat vettä ihan vaan hanasta tuoksuja saa ihan citymarketista tai prismasta jos haluaa... ja saa lisättyä vettä jos loppuu kesken, vieraat kun voi olla erilaisempia saunoja kuin sinä.

Vierailija
77/79 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh taas kun näitä juttuja lukee. Oikeasti joku käyttää jotain pullotettua perusvettä?? Turha sitten taas itkeä kun kiuas pitää vaihtaa. Ei se kestä tommosta. Jeesus.

Vierailija
78/79 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö akkuvesi muuten löylyvedeksi? Olis valmiina autotallissa. Yleensä käytän kastevettä, mut tuttu pastori lähti taas kevääksi Floridaan niin joudun pärjäämään ilman vähän aikaa.

Vierailija
79/79 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asentanut saunan poistoilmaräppänään vedenkerääjän. Se ottaa talteen noin 95% saunan poistoilmassa olevasta kosteudesta ja palauttaa sen löylyvedeksi. Hikoilun ansiosta löylyvettä ei tarvitse käytännössä koskaan vaihtaa. Se harva kerta kun lomailen tms niin otan sen ihan hanasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi