Ystävän mies kalsareissa
Yäk. Piipahdin ystävän luona. Sen mies istui sohvalla pelkissä kalsareissa. Ällöttävää. Eikä kumpikaan näyttänyt edes pitävän tilannetta outona.
Kommentit (18)
Minä jo aattelin, että mies on piipahtanut lähikauppaan kalsareillaan, mutta että ihan omalla sohvalla, yök..
He olivat kotonaan. Jos tulet meille minäkin olen usein topissa ja pikkareissa kotosalla.
Mekin ollaan mutta jos vieraita niin ei silloin.
Ovikello jos soi niin aina luulen että mun akateeminen mies menee avaamaan oven.
Ei se juoksee makkariin karkuun.
Jotenkin vaan vaatteet ahdistaa.
Nyt sortsit ja t-paita päällä.
Mitä sitte?
Mä pötköttelen kesän tullen taas takapihallakin kalsareissani.
Rivarista
Tarvitsetko terapiaa vai meneekö pahoinvointilääkkeillä ohi?
Kumpi siis oli yök, mies vai kalsarit?
Voi kyynel. Mä olen usein pelkässä kylpytakissa. Jos jotain näkyy niin ei ole pakko tuijottaa. Tykkään kotona olla rennosti niin sen ei luulisi olevan muiden murhe/ongelma.
Oisit kontannu nälkäinen ilme ja selkä kissanotkolla miehen luo ja riisunu kalsarin kauluksen himokkain silmin.
Hauks!
Koko komeus syvälle nieluun.
valkoiset? keltaista edessä ja ruskeaa takana?
Meidän ukko kävelee koko talon läpi toteemipaalu pystyssä alasti, kun porukkaa on yökylässä. Eikä ystäviäkään häiritse, koten ei toi kuulosta mitenkään pahalta minun korvaan.
Mä en voisi sietää tollasta itsensä paljastelua vieraille naisille, enkä halua samaa makuuhuonetta tai jakaa vaatekaappia tai pyykkikoria vaan oman huoneen aina.
Pyyhkisi ukko saatana edes perseensä!
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan mutta jos vieraita niin ei silloin.
Ovikello jos soi niin aina luulen että mun akateeminen mies menee avaamaan oven.
Ei se juoksee makkariin karkuun.
Jotenkin vaan vaatteet ahdistaa.
Nyt sortsit ja t-paita päällä.
akateeminen mies :D
ammatti: paskakuski
Eiks ollutkin Timppa sexy? 😉