Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tuotepakkaukset vaikuttavat kulutukseesi?

Vierailija
10.04.2018 |

Minun on myönnettävä, että paljon. En nyt tietenkään ostaisi surkeaa tuotetta vain siksi että se on nätissä purkissa, mutta esimerkiksi kalliimman kyllä. Yksi esimerkki tästä on että suostun ostamaan vain yhtä tiettyä levitettä koska siinä on minusta kaunein paketti (ja tulen lievästi äkäiseksi jos joku menee ostamaan väärää koska sen tyhjenemisessä menee niin kauan). Voin ostaa "rumiakin" paketteja, jos voin siirtää ne kotona miellyttävämpään pakettiin, mutta nautin siitäkin että ihan ostoskorissani on omaa silmää miellyttäviä tuotteita.
Onkohan tämä yleistäkin vai onko minulla jotain ongelmia :D Suosin kyllä elämässäni yleisestikkin vain yhtä väriä ehkä lievään häiritsevyyteenkin asti (muiden silmissä).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa melko paljon minullekin. Mutta pystyn valita halvemman vaatimattoman näköisen, koska sen on pakko kelvata.

Vierailija
2/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, jos olet pinterestissä, hae food packages!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykkeistä valitsen sellaiset, joissa on repäisykansi ja banaanit, joissa on vetoketju.

Vierailija
4/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muuten koskaan ajatellut. Helposti voisin vastata, että ei juuri yhtään, mutta voihan olla, että tiedostamattani valitsen tietynlaisen tuotepakkauksen.

Vierailija
5/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksen ulkonäkö ei vaikuta mitenkään sen sisältöön.

Vierailija
6/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jäänyt monta hyvää tuotetta löytämättä jos valitsisin pakkauksen ulkonäön perusteella.

Toki joissain tuotteissa voi alitajuisesti vaikuttaa, mut pyrin ostamaan hinta-laatu suhteen perusteella tai kotimaista tms

Vierailija
7/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osta esim. Atrian jauhelihaa enää, koska se on pakattu tavalla, joka pilaa lihan.

Vierailija
8/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mun päätökseen yhtään. Selvitän etukäteen, mitkä tuotteet on hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi