Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-isi kyselee neuvoja esiteini-ikäisen tytön kanssa

Vierailija
10.04.2018 |

Olen vähän huono juttelemaan näistä asioista mutta hänellä on karvan kasvu alkanut esim kainaloissa. Hän varmasti haluaisi jonkin veet beauty stylerin, miten tuon asian esille??

T. Yh-isi

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suu ja sano: "Kuules ku mä huomasin et sulla on alkanu toi murrosikä ni haluuksä et mä haen sulle hygieniajuttuja ja sheiverin ja mitä te tytöt tarviitte vai haluutko et valitset ite ni mä maksan? Tai sit jos vaikka tiinatäti (tms) vois neuvoo ni kysynks mä siltä?"

Ei ne teinitytöt pure. Nolostelee joo, mut ei se oo niin vaarallista.

Vierailija
2/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! kuinkahan meillä meni..

Ensimmäinen tyttö alkoi sheivaamaan vasta kun pikkusiskonsa keksi sen. Ja tämä pikkusisko oli kavereidensa kanssa päättänyt, mikä on hyvä laite siihen tarkoitukseen. Nuorin tyttäristä on juuri sheivaamisen aloittanut ja tarvitsikin neuvoa ja apuani siinä eniten. tahtoa oli mutta pelotti niin vietävästi. Ei suostunut poistumaan suihkusta ennen kuin kainalot olivat karvattomat. Hankala tosin kai miehenä neuvoa kainalokarvojen ajelussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta häntä että karvainen nainen ei ole haluttava

Vierailija
4/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan anna ymmärtää, että karvat pitäisi ajaa pois. Mielestäni tässä voi toimia ihan samalla tavalla kuin kuukautissuojien (kai teillä niitä on jo hankittuna?) kanssa, eli kysyy tytöltä haluaako hän rahaa ja käydä itse ostamassa, vai ostaako isä.

Vierailija
5/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaus on niin last season.

Vierailija
6/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu ihan samalla tavalla kuin muistakin hygienia-asioista. Olet varmaan jutellut seksistä ja kuukautisista ja muistakin normaaleista biologiaan kuuluvista asioista? Ei missään tavallisen elämän asioissa ole mitään nolostelemista, yritä pitää se mielessä. Et varmaan halua että tyttösi ei kehtaa sulta kysyä jos on ongelmia tai pulmia minkään asian kanssa? Jos sä et pidä huolta siitä että voitte puhua avoimesti mistä vain, miten kuvittelet että tyttösi siihen pystyy? Hän on lapsi, sä olet aikuinen ja tytön vanhempi, sun pitää näyttää esimerkkiä miten jutellaan.

Vierailija
7/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Oisin menny ite ihan sekasin, jos iskä ois alkanu painottaa mulle karvanajelua. Älä. mainitte. mitään. Miksi se edes sua häirittee..?

Vierailija
8/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-isillä on vielä monta hetkeä päänraapimiselle, kun tyttö alkaa kehittyä :)

Vierailija
9/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että tyttäresi haluaa eroon karvoistaan? Eivät kaikki naiset sheivaa.

Vierailija
10/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin asioihin tytöt eivät isiään tarvitse,vielä vähemmän heidän neuvojaan. Tytöillä on omat ystävättäret ihan kaikkein asiantuntevimpia neuvojia.

P.S. Kaipa sillä AP:n tyttärellä äitikin on jossain. Jos ei niin entäs tädit, kummitädit ymv.

Vierailija
11/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt tarviiko hän rahaa hygieniatuotteisiin. Sitten annat rahaa. Tyttö saa noissa asioissa tietoa kavereilta ja netistä julkkiksilla tai lehdistä, niin kuin me.

Jos haluat valistaa tuttöä oman mielesi mukaan, niin sitten kerrot kuinka yököttävät karvat on miesten mielestä.

Itse jättäisin sen tytön päätettäväksi, enkä puuttuisi kuin liian aikaisin tapahtuvaan sheivaukseen tai hiusten värjäykseen yms.

Vierailija
12/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD Oisin menny ite ihan sekasin, jos iskä ois alkanu painottaa mulle karvanajelua. Älä. mainitte. mitään. Miksi se edes sua häirittee..?

(ja selvennän: olisi ollut outoa jos _kumpikaan_ vanhemmista olisi tälläiseen puuttunut)

Vierailija
13/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan pedofiilin. Kukaan isä ei kysyisi tuollaista. Inhottavaa.

Vierailija
14/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kysyisi jos välit olisi sellaiset etten kehtaa. Ostaisin vain kaikki ja sanoisin, että TOSSA NOITA JOS MAHDOLLISESTI TARVIIT.

Vierailija
15/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö jo isät opettaa tyttärilleen typeriä karvattomuusihanteita? Höh.

Vierailija
16/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua, välittävää isää täällä taas urakalla mollataan. Hän haluaa vain osallistua parhaalla mahdollisella tavalla lapsensa kasvatukseen ja elämään eikä ole tällä kertaa täysin varma, kuinka tulee toimia. Ei meistä kukaan osaa aina kaikkea, ei edes kasvatuksen suhteen.

Olisin sitä mieltä, että kysyt tytöltä, haluaako rahaa ja kautta rantain, että oletko muistanut ostaa hygieniatuotteita ja muuta tärkeää.

Ihana isä. Ja tottakai tytöllä (kai) äitikin on, ja kavereita, mutta isä haluaa tehdä parhaansa.

Vierailija
17/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Isi' olet varmaan pervopalstoillakin?

Vierailija
18/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot sille (jos siis voit luottaa rahankäyttöön) että tossa sulle parikymppiä, ne on sitten vaan hygieniatuotteita varten. Voidaan ostaa seuraavalla kauppareissulla yhdessä tai jos haluat mennä yksin ostamaan niin sekin käy.

Ja lykkäät setelin kouraan. Parempi että tyttö valitsee ite mitä haluaa. Ja voi sitten niitä siteitäkin ja muita kattella. Onhan teillä puhuttu menkoista jne?

Vierailija
19/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksua, välittävää isää täällä taas urakalla mollataan. Hän haluaa vain osallistua parhaalla mahdollisella tavalla lapsensa kasvatukseen ja elämään eikä ole tällä kertaa täysin varma, kuinka tulee toimia. Ei meistä kukaan osaa aina kaikkea, ei edes kasvatuksen suhteen.

Olisin sitä mieltä, että kysyt tytöltä, haluaako rahaa ja kautta rantain, että oletko muistanut ostaa hygieniatuotteita ja muuta tärkeää.

Ihana isä. Ja tottakai tytöllä (kai) äitikin on, ja kavereita, mutta isä haluaa tehdä parhaansa.

Sehän on kiva, että isä tarkistelee mitä kannattaa tehdä... niin, vaikka sitten lapsen karvojen kasvun suhteen, kieltämättä vähän hassunlainen aloitus. Eipä mollaamista näy.

Vierailija
20/38 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tapa on ostaa vaikka joku nätti toilet bag jonne voi laittaa vaikka dödön, siteitä ja sheiverin ja vaikka kasvovoiteen nuorelle iholle ja kasvoveden ja vanulappuja. Apua annetaan hyvin mielellään kosmetiikkakaupoissa miehillekin. Tytölle voi sanoa että tässä tällaisia nuoren juttuja, en tiedä mitä näistä tarvitset mutta ole hyvä. Pyydä rahaa jos ja kun tarvitset jotain ostaa lisää :) tyttö saa siten itse päättää mitä tuotteita käyttää ja kun laittaa mukaan ns "neutraalimpaa" tavaraa, se ei tunnu ehkä kummastakaan niin nololta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi