Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mummopyörät ovat niin suosittuja?

Vierailija
10.04.2018 |

Laitoin myyntiin vanhan mummopyörän ja sille olisi ollut ostajia pilvin pimein. Olisi pitänyt pyytää enemmän kuin 60e, näköjään. Mihin suosio perustuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pyörä jossa 7 vaihdetta ja sellainen suora ohjaustanko. 99 % ajasta käytin yhtä vaihdetta enkä tykännyt suorasta ohjaustangosta. Ostin seuraavaksi vaihteettoman mummopyörän, tykkään ajella eikä kukaan ole vielä varastanut.

Vierailija
22/25 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on "ratastettu" mummopyörä, kevyempi polkea kun välitykset on muutettu.  Joku -70 luvun alun.

Välitys kannattaa aina muuttaa itselle sopivaksi. Välitys 2:1 on aika hyvä, jos vanne on 622mm. Siis takana 19, keskiössä 38 hammasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niistä kukaan ole valmis maksamaan. Tiedän kun olen useamman kunnostanut. Nykyään kunnostan niitä omaksi iloksi. Minulla on vanhan 50 luvun puutalon vinttikomero täynnä vanhoja mummo pappa Jopo ja kombi pyöriä lisäksi hyllytolkulla osia niihin. Noin viikko sitte pelastin taas romulavalta 2kpl

Vierailija
24/25 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niistä kukaan ole valmis maksamaan. Tiedän kun olen useamman kunnostanut. Nykyään kunnostan niitä omaksi iloksi. Minulla on vanhan 50 luvun puutalon vinttikomero täynnä vanhoja mummo pappa Jopo ja kombi pyöriä lisäksi hyllytolkulla osia niihin. Noin viikko sitte pelastin taas romulavalta 2kpl

Riippuu pyörästä. Helkama Aino esim. on jotain 600e uuden hinta yksivaihteisena. Tori.fissä kaupataan käytettyjä hintaan 300e halvimmillaan.

Vierailija
25/25 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen, helppo huoltaa itse, käy teinille ja aikuisille, miehelle tai naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan