Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ärsyttävää kun hikoilen niin hemmetisti esim shoppaillessa

Vierailija
10.04.2018 |

Kiva vetää uusi puhdas paita sovituskopissa nihkeänä päälle 🙁

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko flunssassa? Sillon käy noin.

Vierailija
2/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu!

Ja esim työmatkat kuljen kävellen, 2,5 km ja yritän kävellä rauhallisesti ettei tulisi hiki, mutta pakko vuorata rintsikatkin paperilla, kun on niin armoton hiki töihin päästyä, että rintsikat olis muuten ihan läpimärät! Kiva alottaa sit työt..

Hikoan ihan pienestäkin liikkeestä, varsinkin rintakehältä ja selästä. Imuroinninkin jälkeen paita hiestä läpimärkä.

Ja ei, mulla EI oo huono kunto, treenaan 4-6 x viikossa (ja siellä vasta hiki virtaakin.. mutta silloin kuuluu asiaan joten ei niin häiritse).

Perustervekin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Ja esim työmatkat kuljen kävellen, 2,5 km ja yritän kävellä rauhallisesti ettei tulisi hiki, mutta pakko vuorata rintsikatkin paperilla, kun on niin armoton hiki töihin päästyä, että rintsikat olis muuten ihan läpimärät! Kiva alottaa sit työt..

Hikoan ihan pienestäkin liikkeestä, varsinkin rintakehältä ja selästä. Imuroinninkin jälkeen paita hiestä läpimärkä.

Ja ei, mulla EI oo huono kunto, treenaan 4-6 x viikossa (ja siellä vasta hiki virtaakin.. mutta silloin kuuluu asiaan joten ei niin häiritse).

Perustervekin olen.

Mulla ihan sama! Sillä erotuksella tosin, että aiemmin rapakuntoisena hikoilin hieman vähemmän kuin nykyään parempikuntoisena. Aina on hiki lentänyt kun vähänkään peppua penkistä nostaa...

Vierailija
4/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin kaupan vaatteisiin on hyvä pyyhkiä pahimmat hiet kainaloista ja nivusista.

Vierailija
5/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ! Aina ihan hiestä märkänä ja joku liivien sovituskin ällöttää kun on jo valmiiksi hikinen ja nihkeä.

Vierailija
6/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on kuuma shoppailla. Talvella ajattelee, että nyt. Sitten astut kauppaan toppatakki päällä, kaulaliina kaulassa ja humps! Taas on hiki. Prkl.

Vierailija
7/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani teille. Kesällä käytän deodoranttia myös rintojen alla, ja välillä suihkaisen jalkapohjiinkin ettei jalat luista kengissä :P

Vierailija
8/8 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en shoppaile. Tosin mulle tulee hiki siinäkin kun kävelen kilometrin ruokakauppaan vaikka olisi pakkasta. Kesällä vielä hirveämpää kun naama, pää, hiukset, niska, selkä ja kainalot on ihan hiessä. En tiedä johtuuko huonosta kunnosta, ylipainoinen en kyllä ole.