Voitteko uskoa miten pienellä painonpudotuksella on jo merkitystä
ylipainoa 30 kg, nyt olen pudottanut 3 kg ja maksa-arvot jo paremmat. Uskomatonta!
Kommentit (10)
Voin. Itsellä myös tuon verran, josta nyt lähtenyt 5. Olo on mahtava ja vaatteet löysiä. Se vaikuttaa heti motivaatioon jatkaa liikkumista ja vähentää syömistä.
Tsemppiä meille kaikille jotka kamppailee kilojen kanssa.
Oisko niin, että enemmän niihin arvoihin vaikuttaa se mitä syö ja varmaan olet syönyt nyt terveellisemmin?
Maksaa hoitavia ruokia ovat punajuuri, retiisi. En tiedä käykö purkkipunajuuret vai onko oltava tuoreita.
Itsellä sama tilanne, eli pitäisi saada vatsaläskiä pois maksa-arvojen takia. Kun edes sen 3 kg saisi pois...
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama tilanne, eli pitäisi saada vatsaläskiä pois maksa-arvojen takia. Kun edes sen 3 kg saisi pois...
syötkö säännöllisesti? Mä aloin syödä 3h välein, aamulla kaurapuuroa ja raejuustoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syötkö säännöllisesti? Mä aloin syödä 3h välein, aamulla kaurapuuroa ja raejuustoa.
ap
Syön säännöllisesti. Vähän liiankin säännöllisesti. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Syön säännöllisesti. Vähän liiankin säännöllisesti. 😳
entäs öisin? Mä aloin nukkua öisin ja lopetin leivän syömisen yöllä, sillä putos nuo 3kg
ehkä se valvominenkin lihottaa?
Ylipainoa oli 25 kiloa, tänä vuonna 11 kg lähtenyt. Ei ole näkynyt missään, ei veriarvoissa eikä verenpaineessa. Olokin on kokoajan väsynyt.
jo 8-10kg painonpudotus on merkittävä