Miksei ihmiset voi vastata viestiin tai puheluun ja sanoa suoraan jos ei kiinnosta?
Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa toiselle ettei kiinnosta? Ymmärrän kyllä että vastaamattomuus kertoo siitä, ettei kiinnosta mutta eikö olisi reilua sanoa toiselle ettei kiinnosta etenkin sellaisessa tilanteessa kun on suunniteltu tapaamista?
Kommentit (9)
No ku siinä tuntee ittensä niin halutuks ku toinen odottaa vastausta mitä ei koskaan tuu. Siks.
Vierailija kirjoitti:
Samaa haluaisin kysyä naisilta.
Mä esim laitoin naiselle 14.3. Viestin että laittaa mulle sitten viestiä kun tulee takaisin matkalta jotta voitais nähdä.
En ole saanut vieläkään mitään vastausta..en edes ok viestiä.
Jospa tapailisit muita kuin niitä jänniä pelinaisia?
Minäkin kysyin suoraan että nappaako nähdä ja sano pliis suoraan etten jahkaile sitten .. Ei vastausta
Mua ahdistaa joskus enkä pysty vastaamaan viesteihin. En osaa itsekään selittää sitä. En tarkoita mitään sillä, mutta ymmärrän täysin jos joku vihaa sen takia.
Koska itsetuntoa hivelee kun saa kokea olevansa haluttu. Jos sanoo suoraan ettei kiinnosta, niin on pienempi mahdollisuus siihen, että niitä viestejä tai puheluita enää tulisi. Eli älkää pommittako näitä, saavat vain egobuustia ja mielihyvää saadessaan toiselle epätoivoisen ja surkean olon.
Itse joskus saatan avata viestin mutta unohdan vastata jos tulee jotain muuta kiirettä päälle. Joskus myös saatan miettiä vastausta pitkään (etenkin jos tekstiä tulee paljon). Tietenkin silloin yritän vastata mahdollisimman nopeasti, jos viesti koskee esim. tapaamista tai muuta kiireellistä. Tosin jos kysyjällä on todella kiire saada vastaus, voi hän aina soittaa.
Samaa haluaisin kysyä naisilta.
Mä esim laitoin naiselle 14.3. Viestin että laittaa mulle sitten viestiä kun tulee takaisin matkalta jotta voitais nähdä.
En ole saanut vieläkään mitään vastausta..en edes ok viestiä.