Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön karkkia lähes päivittäin

Vierailija
10.04.2018 |

En ole huomannut lihoneeni - ruuan halu kyllä vähenee. Ajattelin kyllä alkaa syömään kunnollisemmin, kun saan treenin hyvin käyntiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.. sen jlk kun lopetin tupakoinnin. Siitä on tullut korvaava riippuvuus. Olen yrittänyt nyt vähentää kun minulla ei tee edes pahaa syödä yksin kokonainen suklaalevy..

Vierailija
2/5 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.. sen jlk kun lopetin tupakoinnin. Siitä on tullut korvaava riippuvuus. Olen yrittänyt nyt vähentää kun minulla ei tee edes pahaa syödä yksin kokonainen suklaalevy..

Yhdessä suklaalevyssä on yli puolet päivän kokonaiskaloreista. Voit siis syödä suklaalevyn päivässä, kunhan et sen lisäksi syö kuin yhden aterian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu muuten, mutta mä olen nyt huomannut lihoneeni kevään aikana vaikka tarkoitus oli päinvastoin tiputtaa kesäksi kymmenisen kiloa :-(

Vierailija
4/5 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä suklaalevyssä on yli puolet päivän kokonaiskaloreista. Voit siis syödä suklaalevyn päivässä, kunhan et sen lisäksi syö kuin yhden aterian.

En suosittele. Sokerilla on paljon muitakin haittavaikutuksia kuin kilokalorit.

Vierailija
5/5 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu muuten, mutta mä olen nyt huomannut lihoneeni kevään aikana vaikka tarkoitus oli päinvastoin tiputtaa kesäksi kymmenisen kiloa :-(

Siihen ei ole muuta ratkaisua kuin syödä vähemmän.

Tai on toinenkin, liikunnan lisääminen. Mutta on helpompi syödä vähemmän kuin liikkua aina vaan enemmän ja enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi