Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen aina saman virheen miesten kanssa

Vierailija
10.04.2018 |

Olen treffipalstalla etsimässä seuraa. Kun alan jutella miehen kanssa, joka osoittautuu minun tyyppisekseni ja huomaan pitäväni miehestä alan aina kehumaan häntä. Tämä ei ole ilmeisestikään kovin toimiva taktiikka, sillä miehet tuntuvat kiinnostuvan minusta vain vähemmän, kun taas jos sanon suoraan miehen vaikuttavan esimerkiksi ylimieliseltä niin mies pyytääkin leffaan todistaakseen ettei ole ylimielinen (tämä on siis tapahtunut minulle oikeasti).

Ymmärrän että mukava ihminen on miellyttävä, mutta entä jos mukavuuteen liittyy "liiallista" kehumista, miten päästä siitä irti? En halua karkottaa miehiä, mutta teen aina vaan sen saman virheen, että alan kehua "liikaa". Vaikka siis olisin päättänyt että enää en kehu, päädyn kuitenkin taas kehumaan jonka jälkeen lyön taas tyhmää päätäni seinään, kun mies lähteekin etsimään haasteellisempia naisia.

Mitä mieltä olette, kannattaako minun vain jatkaa omana itsenäni olemista ja kehujen antamista? Jos miesten pakeneminen johtuukin vain siitä etteivät olleet "minua varten"? Vai pitäisikö alkaa kylmemmäksi ja etäisemmäksi eikä niin selvästi näyttää pitävänsä toisesta?

Olen menettänyt jo useamman mielenkiintoisen miehen tämän ärsyttävän piirteeni vuoksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla jotain muuta kuin oma itsensä? Jos ei kelpaa sellaisenaan niin jatkaa etsimistä. Ehkä sinulla on vain käynyt huono tuuri?

Vierailija
2/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen tulee esittää vaikeasti tavoiteltavaa jos toivoo että miehet kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma ja karkoittanut myös monta miestä sillä. Miesten kiinnostus lakkaa jos nainen kehuu ja näyttää kiinnostustaan liian suoraan. Miehelle on niin voimakas saalistusvietti. Lisäksi annat itsestäsi epävarman kuvan olemalla liian helppo. Muuta taktiikkaa tylymmäksi, niin miehet alkavat jahtaamaan. Se on niiden luonto.

Vierailija
4/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis mies onkin rinnastettavissa eläimeen...eikös sitä aina toitoteta kuinka naiset ja miehet ovat niin tasaveroisia?

Vierailija
5/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sillä sukupuolineutraaliudellakin haetaan että ei olisi olemassa eroja sukupuolten välillä. Vain eri näköisiä vehkeitä. Juupa juu.

Vierailija
6/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymies ei ole enää saalistaja. Miehet ovat tänä päivänä feminiinisempiä kuin koskaan. Kun taas naiset päinvastoin ovat miehistyneet. Tasa-arvon kannattajat ovat varmasti tyytyväisiä.

Vierailija
7/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kehu niin ilmeisesti ja suoraan. Lisäksi sun pitää olla kehuessasi hyvin itsevarma, seistä suorassa ja pää pystyssä jne. Eli ei niin, että kehut ja asetat itsesi ns huonompaan asemaan kuin mies, silloin hän alkaa nähdä sut huonompana. Kukaan ei halua huonompaa puolisoa kui itse on, vaan parhaan, jonka onnistuu saamaan. Sen sijaan sun pitää arvostaa itseäsi ja viestin olla, että olet saalis miehelle. Eli kehuessa asenne I'm okey and you are also wonderful. Eli liika vaatimattomuus pois itsesi suhteen.

Vierailija
8/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ongelma ja karkoittanut myös monta miestä sillä. Miesten kiinnostus lakkaa jos nainen kehuu ja näyttää kiinnostustaan liian suoraan. Miehelle on niin voimakas saalistusvietti. Lisäksi annat itsestäsi epävarman kuvan olemalla liian helppo. Muuta taktiikkaa tylymmäksi, niin miehet alkavat jahtaamaan. Se on niiden luonto.

Tätä suurempaa hevonpaskaa en taida olla vielä aiemmin palstalla lukenut.

Miehet haluaa ja toivoo saavansa kehuja naisilta, se on ehdottomasti positiivista.

Ainoa mikä tuossa tilanteessa vaikuttaa on miehen taso.

Jos yrität liian tasokkaita miehiä niin kehut tai et niin ei se mies kiinnostu sinusta.

Tämä on vähän sama kuin jos nainen tekee aloitteen sille 190cm mallimiehelle ja kun saa pakit niin miettii että se varmaan tykkää mielummin saalistaa, joo salli mun nauraa.

Vierailija
9/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aikaa siitä kun viimeksi olen tapaillut yhtään ketään, mutta kuvittelisin, että varsinkin niillä ensimmäisillä treffeillä kannattaisi vaan jutella mukavia. Kertoilla itsestään niitä positiivisia juttuja ja yrittää tutustua siihen toiseen. En oikein ymmärrä miten sinä ajaudut kehumaan sitä deittiä, vaikket vielä edes voi häntä todella tuntea. Toki jonkun kohteliaisuuden voi sanoa jos nyt päällepäin jotain ilmiselvää aihetta on. Luulisin , että tietty positiivinen asenne ja palaute on hyvä juttu, mutta sitten taas yli-innokkus ei.

Vierailija
10/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tiedät, että karkotat miehet juuri siitä syystä, että kehut heitä? Jospa se johtuukin jostain aivan muusta syystä? Sinussa on jotain muuta ärsyttävää kenties?

Vierailija
11/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymies ei ole enää saalistaja. Miehet ovat tänä päivänä feminiinisempiä kuin koskaan. Kun taas naiset päinvastoin ovat miehistyneet. Tasa-arvon kannattajat ovat varmasti tyytyväisiä.

Turhaan alapeukutatte. Ihan tutkimustuloksiakin on siitä ettei naisten ja miesten välillä ole enää niin suuria sukupuolieroja.

Vierailija
12/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen tulee esittää vaikeasti tavoiteltavaa jos toivoo että miehet kiinnostuu.

Toimii hyvin niihin pelimiehiin ketä te naiset haluatte. Pelimiehelle jokainen nainen on kaato.

Vierailija
13/13 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehut ketään karkoita, päinvastoin. Kehumasi miehet eivät vain ole innostuneet muista syistä. Ehkä he ovat tosiaan olleet vähän yli tasostasi, sillä kai olet heistä kehuttavaa löytänytkin niin helposti?